مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت : شرط اساسی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی همان همدلی و همزبانی است که لازم است در آحاد مردم و مسئولین ایجاد شود تا کشور بتواند در حد اعلای درآمد اقتصادی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۴۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
همدلی و همزبانی دولت و ملت لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد جواد موحد در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت : کشور ما از لحاظ نیروی انسانی، منابع زیرزمینی ، ذخایر ، صنعت و معدن، کشاورزی از جمله کشورهای قدرتمند به شمار می رود.

وی افزود : آنچه می تواند نیروی انسانی را در کنار هم منسجم کند همدلی و همزبانی میان ملت و مردم است چرکه این اتحاد است که می تواند اقتصاد کشورمان را پویا کند و در مقابل تحریم ها ایستادگی نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: اتحاد میان ملت و دولت نه تنها می تواند از سرمایه هایی که در اختیار دارد بهره لازم را در جهت اداره اقتصادی کشور ببرد بلکه می تواند زمینه های لازم را در جهت صادرات محصولات داخلی به کشورهای دیگر را نیز فراهم نماید.

حجت الاسلام موحد در پایان عنوان کرد: بنابراین شرط اساسی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی همان همدلی و همزبانی است که ان شا الله در آحاد مردم، مسئولین ایجاد شود تا کشور بتواند در حد اعلای درآمد اقتصادی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها