مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت: شهید مطهری از محقّقان برجسته بود که معرفی این شهید شاخصه‌ای خوب برای فعالان عرصه علمی و فرهنگی می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۱۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین زحمتکش در جمع بسیجیان شهر ششتمد سبزوار با اشاره به فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: حضرت امام خمینی(ره) براساس هشت ویژگی شاخص شهید مطهری این هفته را نامگذاری نمود.

وی ادامه داد: شهید مطهری متفکری حقیقی و فیلسوفی توانا و فقیهی عالم بودند که جان خود را در راه اسلام فدا کردند؛ ایشان قدرت بالای تجزیه و تحلیل مسائل را داشتند، طهارت روح و بدن و توان بالای بیان و استدلال، از ویژگی های بارز شهید مطهری از منظر امام خمینی(ره) بود.

حجت الاسلام زحمتکش با اشاره به دیگر ویژگی های استاد شهید عنوان کرد: شهید مطهری یک مربی و معلم نمونه هستند برای معلمان و مربیانی که در سنگر علم فعالیت می‌کنند بطوری که اندیشه های بلند شهید مطهری در این ایام بیشتر به جامعه معرفی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار تصریح کرد: شهید مطهری از محقّقان برجسته بود که معرفی این شهید شاخصه‌ای خوب برای فعالان عرصه علمی و فرهنگی می‌باشد.

وی اظهار داشت: اساس سپاه و بسیج شجره طیبه است که در محور معنویات و اعتقادات می‌باشد و آن چیزی که به سپاه و بسیج قدرت داده است داشتن اعتقادات بالا و معنویات سرشار است، سپاه و بسیج در کنار نیروهای انتظامی و نظامی امیدی برای دوستان انقلاب و مایه وحشت دشمنان اسلام می‌باشد.

حجت الاسلام زحمتکش ابراز کرد: اندیشه های بلند شهید مطهری تضمین کننده این نیروی اعتقادی و معنوی است، آثار این شهید نگهبان مستحکمی برای حفظ سپاه و بسیج از آسیب‌ها و گزندهای دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: آثار و اندیشه های شهید مطهری مبنای شکل گیری سپاه و بسیج بود که باعث شد به صورت پرنشاط و با تحرک، خلاق باقی باشد و از این چشمه زلال سیر بماند.

وی متذکر شد: هفته عقیدتی یادآور این نقطه است که پاسداران و بسیجیان با این سرچشمه آشنایی کامل پیدا کنند و فعالان عرصه تربیت و آموزش عقیدتی خود را با افکار شهید مطهری هماهنگ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها