خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی باید در مسیر تعالی و رشد جامعه با تلاشی مضاعف وارد عرصه شوند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی با گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: تداوم بخشیدن سیر اندایشه ها و تفکرات بزرگان و عالمانی به مانند شهید مطهری از وظایف ذاتی واحد عقیدتی و سیاسی است.

وی گسترش روحیه اخلاص و بندگی را از دیگر ویژگی های واحد عقیدتی و سیاسی عنوان و اظهار کرد: کمال گرایی بشر از نظر اسلام در مسیر عبودیت به دست می آید و اسلام به عنوان دینی کامل به دنبال این حقیقت است.

امام جمعه تویسرکان افزود: در مسیر رسیدن به قله های کمال تحمل مشقات و سختی ها ارزشمند است و پروش اشخاص مختلف توسط مجموعه هایی از جمله عقیدتی- سیاسی سپاه نیز کار دشورای است.

موحدی در ادامه بی قیدی و افسار گسیختگی پیروان گروه های تکفیری و انحرافی را از عوامل جذب افراد به این گروه ها عنوان کرد و گفت: بنابراین در طرف مقابل برای جذب افراد به اسلام حقیقی ناب محمدی(ص) مشقت های بسیاری را باید تحمل کرد.

وی از مجموعه عقیدتی و سیاسی سپاه تویسرکان خواست در مسیر تعالی و رشد جامعه با تلاشی مضاعف وارد عرصه شوند و عنوان کرد: تلاش هدفمند و مستمر با روحیه جهادی تضمینی برای اثربخش بودن فعالیت های فرهنگی و اندیشه محور خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات