خبرهای داغ:
شاه امیریان
حجت الاسلام حاجی پور در گفتگو با بسیج:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز: علامه استاد مطهری به نام روز عقیدتی در سپاه، یکی از ویژگی های خاص سپاه را می رساند، به این معنا که عقیدتی و سیاسی در سپاه همزبانی ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حاجی پور، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در گفتگو با خبرگزاری سیج فارس با محوریت هفته عقیدتی اظهار داشت: ایام سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه انقلاب اسلامی و بسیچ را تبریک عرض میکنم.

وی ادامه داد: حقیقتا نام گذاری روز شهادت علامه استاد مطهری به نام روز عقیدتی در سپاه، یکی از ویژگی های خاص سپاه را می رساند، به این معنا که عقیدتی و سیاسی در سپاه همزبانی ایجاد می کند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رسول الله (ص) شیراز اظهار داشت: حضرت امام (ره) دستور تشکیل سپاه را دادند که بتواند از دستاورد های انقلاب دفاع کند و همچنین سازمان عقیدتی و سیاسی برای ترویج نشر و تبیین مسائل عقیدتی در سپاه را ایجاد کردند.

شهید مطهری عالمی وارسته بود که هم در حوزه و هم در دانشگاه وظیفه هدایت گری خود را به خوبی ایفا میکرد.استاد مطهری 2 ویژگی بارزتر نسبت به دیگر ویژگی هایش داشت که عبارت بودند از داشتن بیان و قلمی زیبا و رسا و این در حالتی است که بسیاری از بزرگانان ما هستند که تنها در یکی از این ویژگی ها مسلط هستند.

حجت الاسلام حاجی پور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوام یک ارتش مدرن در دنیا توانست در کنار آموزش های نظامی، آموزش های عقیدتیو ایده اولوژیک را نیز بدهد و امیدوار هستیم که فرهنگ عقیدتی و ترویج فرهنگ سیاسی در سپاه بزرگ تر شود.

قطعا دشمنی دشمنان ما از 36سال پیش تا کنون تغییر کرده است.جنگ نرم طبق هشدار های مقام معظم رهبری(مدظله عالی) جهت هشیاری، ذکاوت می طلبد، پس ما نیز باید یک پوست اندازی نسبت به گذشته داشته باشیم و باید پدافندمان نیز متناسب با هجمه های دشمن باشد.

امروز پدافند ما با 36سال، 20سال، 10سال و حتی 1سال گذشته تفاوت دارد. باید خود را با تاکتیک مقابله با دشمن برای انحراف جوانان ما تجهیز کنیم و لذا شبهاتی که در عرصه رسانه به خورد جوانان ما می دهندآشنا شویم و با بررسی کامل آن ها به پاسخ گویی به آن شبهات بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها