خبرهای داغ:
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان:
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان گفت: مسئولان باید پل ارتباطی بین خود و دانشجویان ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدعلی اصغر تروهید در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی غرب کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: ترس و واهمه داشتن از پرداختن نشریات به مجموعه های دانشگاهی می تواند سوء مدیریت ایجاد کند.

وی افزود: این واهمه نشان دهنده نپرداختن مسئولان به مطالبات دانشجویان و باور نداشتن ایرادات خود بوده در حالیکه مسئولان باید پل ارتباطی بین خود و دانشجویان ایجاد کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان در ادامه برپایی جشنواره ها را باعث بروز استعدادهای دانشجویی خواند و اضافه کرد: حضور نشریات در دانشگاه ها، باعث تعامل و توسعه مثبت بین مسئولان دانشگاه و دانشجویان خواهد شد.

تروهید تصریح کرد: گاهی اوقات بعضی از مسئولان از خواسته های دانشجویان و دانشجویان نیز از سیاست های کلان مسئولان بی اطلاع هستند که نشریات کمک شایانی به این امور کرده و باعث ایجاد تعامل دوسویه مثبت خواهد شد.

وی در ادامه نشریات را کم هزینه ترین اقدام برای ارزیابی عملکرد مدیران و بازخورد تصمیمات آنان دانست و افزود: نشریه نوعی انگیزه در مدیران برای افزایش عملکرد ایجاد می کند.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان در بخش دیگری تاکید کرد: وجود نشریات و پرداختن به مسائل سیاسی و اجتماعی باعث افزایش شعور، رشد خودباوری و اعتماد به نفس دانشجویان می شود.

وی گفت: نشریات دانشجویی باعث فرهنگسازی و رفتار در قالب چارچوب قوانین شده و دانشجویان پاسخگوی فعالیت های خود خواهند بود.

تروهید از مهمترین مزیت نشریات دانشجویی را پاسخ دهی مدیران و چاپ آن در همان رسانه عنوان و اظهار کرد: گاهی اوقات بعضی از مشکلات در قالب و زبان طنز بازگو شده و مطالبی را که نمی توان به صورت شفاف بیان کرد به راحتی به وسیله نشریات به گوش مسئولان رساند.

وی یکی از مهمترین سیاست های کلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را پویایی هر چه بیشتر دانشگاه خواند و اضافه کرد: نشریات دانشگاهی نیز یکی از فعالیت ها برای پویایی دانشگاه ها است که این امر توسط معاونان دانشگاه از جمله معاون فعال فرهنگی و اجتماعی به صورت جدی دنبال می شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی حضوری بوده و ماموریت آن صرفا آموزشی نیست علاوه بر بحث های آموزشی بحث پرورش را نیز دنبال می کند.

وی گفت: جا دارد از حمایت های بی دریغ معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تمام الاختیار ریاست دانشگاه در استان همدان در برپایی این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تشکر وقدردانی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات