خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: سال گذشته بیش از ۸ هزار شغل پایدار با بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جوانان بیکار استان فارس ایجاد شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۹۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سعید کوشکی امروز در همایش سالروز بسیج سازندگی اظهار داشت: مجموعه نهادهای شکل گرفته در انقلاب و پس از آن در راستای تحقق نظام اسلامی و تثبیت و جهانی شدن پیام انقلاب بوده که بسیج سازندگی تکمیل‌کننده این نهادها بوده است.

وی با بیان اینکه الگوسازی، تولید، اشتغال و ارزان‌سازی تولیدات از اهداف اقتصاد مقاومتی است افزود: برطرف شدن مشکلات مربوط به اشتغال گره‌گشای بسیاری از مشکلات دیگر جامعه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه راهبرد اساسی در اقتصاد مقاومتی استان فارس مقابله با بحران آب و خشکسالی استان است خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولیدات مرتبط با امنیت غذایی جامعه و گسترش و تسهیل مسائل بانکی با رویکرد اشتغال مولد باید در دستور کار مسئولان استان فارس قرار گیرد.

سرهنگ کوشکی از ایجاد بیش از 8 هزار شغل پایدار برای جوانان استان فارس در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: برای ایجاد این میزان اشتغال مستقیم در استان بیش از 420 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی بیش از 3 هزار عرصه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات و ایجاد صنایع تبدیلی با رویکرد صنایع غذایی و ارائه مشاوره و راهنمایی در استان فارس برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: هدف از ارائه تسهیلات اشتغال ایجاد بدهکاران بانکی برای کشور نیست و باید با راهنمایی و مشاوره پیش از اقدام، در حین و پس از اقدام برای ایجاد اشتغال از مشکلات احتمالی پیشگیری کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره ترویج کشت گیاهان دارویی در استان فارس با هدف مصرف بهینه آب بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی برای ارائه محصولات با قیمت مناسب برای مردم و ایجاد سود مناسب برای تولیدکنندگان، متمرکز کردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی با رویکرد دهکده‌های مقاومتی از اهداف بسیج سازندگی استان فارس در سال 1394 است.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، نیز در این همایش اظهار داشت: هدف نظام اسلامی تربیت اسلامی در راستای احیای فطرت توحیدی انسان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تربیت اسلامی باید تمام زوایا و ابعاد وجودی انسان‌ها از جمله ابعاد عبادی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، عمرانی و غیره را در برگیرد افزود: بهترین جامعه برای تحقق تربیت اسلامی جوامع اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ارتقای تمام ابعاد وجودی انسان نتیجه تربیت اسلامی است خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی جوانان بسیار خوش‌ذوق، نخبه، تأثیرگذار و خلاق تربیت شدند و جامعه را به سوی کمال هدایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اینکه سازندگی فلسفه پیدایش و تثبیت انقلاب اسلامی ایران است تصریح کرد: بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل انقلاب شکل گرفت و تاکنون فعالیت‌های خود را در راستای سازندگی ادامه داده است.

وی با تأکید بر اینکه رمز ماندگاری بسیج سازندگی کار کردن با اخلاص، صداقت، دلسوزی و برای خدا کارکردن است بیان کرد: استراتژی جهادسازندگی نیز همان شعار سازندگی است و باید با تمام وجود به تولید فکر سالم، جمع‌آوری منابع سالم، مدیریت، نظارت و هدایت سالم از جهات مختلف پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی است که باید در جامعه اسلامی محقق شود عنوان کرد: در این راستا کارهای بسیاری با همت جهادی در استان فارس انجام شده است و تمام این موارد آرمان بلند انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اینکه بیکاری جوانان در جامعه گناه و فساد را به دنبال دارد گفت: باید از تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی با نظارت و هدایت مناسب برای هدایت جامعه استفاده کرد و جامعه را نیز در تمام ابعاد ارتقا بخشید.

سرهنگ عبدالحمید اسماعیلی، مسئول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس، نیز در این همایش اظهار داشت: در بسیج سازندگی به بهترین نحو از ظرفیت عظیم مردمی برای ساختن ایرانی آباد استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار