همزمان با هفته گراميداشت مقام معلم آئين «زنگ سپاس معلم» با حضور امام جمعه و فرماندار ابركوه در واحد مقاومت شهيد مطهري برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۶۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت گراميداشت هفته مقام معلم آئين «زنگ سپاس معلم» در كليه مدارس و به صورت نمادين در واحد مقاومت شهيد مطهري با حضور حسيني امام جمعه و سيد نبي رسولي فرماندار شهرستان برگزار شد.

طي اين مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه با به صدا در آوردن "زنگ سپاس معلم"، از زحمات ارزنده معلمان قدرداني كرده و از کلیه فرهنگیان که وظیفه خطیر تعلیم و تربیت را بر عهده دارند تجلیل نمود.

در ادامه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن قدرداني از تلاش هاي بي وقفه متوليان امر آموزش اظهار  داشت: سخن گفتن از زحمات معلمان در راستاي توسعه فرهنگ و آموزش بسيار سخت است و تنها مي توانيم با گفتن "خسته نباشيد" و گراميداشت اين هفته از تلاشگري هاي آنان در عرصه تعليم و تربيت قدر داني كنيم.

 رسولي تصريح كرد: هر گونه توسعه در كشور نيازمند دانش و آگاهي مي باشد و هيچ گاه توسعه واقعي شكل نخواهد گرفت مگر با داشتن يك نظام آموزشي صحيح و متعادل.

ارسال نظرات