جلیلی در دیدار با خانواده شهید حاجی‎حتملو:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: شهدایی که امروز در راه مبارزه علیه باطل به شهادت می‎رسند یک گام بزرگ در صحنه جهانی برمی‎دارند، در حقیقت شهیدان چهره تزویر آمریکا و اسرائیل را به دنیا نشان می‎دهند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۲۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سیداحسان حاجی‎حتملو «شهید مدافع حرم» در شهرستان گرگان اظهار کرد: شهیدان با اهدای خون‎شان حقانیت اسلام را نشان می‎دهند و دروغ و تزویری که بر چهره دشمنان است برملا می‎کنند.

وی با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش الهی است، تصریح کرد: شهید شدن در مسیر حق و اهل‎بیت (ع) نشان می‎دهند که هنوز در باغ شهادت باز است اما افرادی خاص که دارای ویژگی‎های برجسته‎ای هستند می‎طلبد تا به توفیق نائل شده و راه سعادت را بپیمایند.

عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام افزود: شهید سیداحسان حتملو با دارا بودن خصایل و ویژگی‎های خوب توانسته در دوران جوانی به مقام شهادت دست پیدا کند.

جلیلی با اشاره به اینکه نظام سلطه با زیرپا گذاشتن حقوق بشر و ریختن خون افراد بی‌گناه فقط مدعی حقوق بشر است، بیان داشت: امروز دنیا می‎بیند که چه کسانی حامی تروریسم و چه کسانی در تقابل جدی با تروریسم هستند.

وی افزود: شهدایی همچون سیداحسان حاجی‎حتملو رسالت بزرگ‎شان این است که چهره واقعی تزویر آمریکا و اسرائیل را به تمام مردم دنیا نشان دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه افتخار بزرگی نصیب شهیدان شده است، بیان داشت: بعد از حادثه کربلا هزاران و بلکه میلیون‎ها نفر همیشه حسرت می‎خوردند که ای کاش در صحنه کربلا حضور داشتند تا از حرم امام حسین (ع) دفاع کنند لذا کسانی که در این مسیر توفیق پیدا کردند افتخار بزرگی نصیب‎شان شده است و با این عمل ارادت خویش را به اهل‎بیت (ع) نشان دادند.

جلیلی با تاکید بر اینکه شهدا پایبندی خود را نسبت به ارزش‎های انقلاب اسلامی با تقدیم خون خود اثبات کردند، ابراز داشت: شهادت در مسیر حق نشان می‎دهد که دفاع از حق و حقیقت برای شهدا یک رویکرد و آرزوی شعاری نبوده است.

وی ضمن تسلیت به خانواده شهید سیداحسان حاجی‎حتملو رسیدن به جایگاه رفیع شهادت این فرزند برومند انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: تربیت چنین فرزندان شایسته‎ای برای انقلاب اسلامی تحسین‎برانگیز است، بنا به فرمایش قرآن‌کریم «مپندارید که شهدا مرده‎اند بلکه آنها زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می‎خورند».

ارسال نظرات