در همایش برنامه ابلاغی سال سپاه کربلای مازندران مطرح شد؛
حجه الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا با گرامیداشت ایام عقیدتی سیاسی سپاه و شهادت استاد مطهری ، اخلاص در عمل، تلاش و جدیت در کار و بصیرت عمیق دینی علامه مطهری را از ویژگی های این یار امام(ره) و ولایت فقیه خواند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۱۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

 



 خبرگزاری بسیج مازندران،  حجه الاسلام یدالله غلامی، در همایش  ابلاغ برنامه  و تبیین اصول 20گانه و خطوط فاصل  مجموعه نمایندگی ولی فقیه  سپاه کربلا و رده ها، بمناسبت شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه   طهارت روح را از برجستگی این شخصیت بزرگ و علامه علوم و معارف اسلامی دانست.

 وی  با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بربیشترین توجه انسانها برجسم و غفلت از روح، جان  و اندیشه آنرا از عجائب برشمرد و گفت:  ویژگی استاد مطهری داشتن روح و جانی پاک بود که بواسطه ان ایمانش قوی شد و سبب بروز برکات جاریه گردید.

حجه الاسلام غلامی طهارت روح در مطهری را نقطه قوت ایمانی ایشان  یاد کرد و اظهار داشت: اخلاص در عمل استاد مطهری که موجب سلامت قلب علامه شهید شد، نه تنها برای وی که برای روحانیت آبرو گردید.

 نماینده ولی فقیه سپاه کربلا تلاش، جدیت و سخت کوشی را از دیگر ویژگی یار ولایت خواند و اشاره کرد: بصیرت دینی منبعث از فهم عمیق در دین مطهری  باعث شد تا شهید مطهری در ارائه تئوری ها و تبلیغ مسائل دینی  مسلط بوده و هیچ گاه کج نرود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها