مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نور:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نور گفت: حفظ سلامت پاسداران، بسیجیان و سربازان وظیفه در این نهاد مقدس به بدنه جامعه هم سرایت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۰۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجتالاسلام سید احمد حسینیان در نشست خبری که بهمناسبت هفته عقیدتی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری شهید عقیده و اعتقاد بود و این روز در سپاه بهنام هفته عقیدتی نام‌گذاری شد.

 

وی افزود: یکی از عمدهترین وظایف سپاه حفظ سلامت نظام اسلامی است که این امر نیازمند اقدام شایسته در حفظ سلامت پاسداران، بسیجیان و سربازان وظیفه در این نهاد مقدس است که به بدنه جامعه سرایت می‌کند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نور تصریح کرد: در تاریخ اسلام از صدر تا امروز ثابت شده هیچ سلاحی توان مقابله با سلاح ایمان را ندارد، پیشرفته‌ترین سلاح و مهمات حتی بمب اتم بدون قوه ایمان تأثیر چندانی ندارد، نیروی نظامی مسلمان صرف‌نظر از تجهیزات نظامی نیازمند قوه ایمان است و نهاد نمایندگی در سپاه و عقیدتی‌سیاسی، وظیفه تعمیق معنویت در بین پاسداران، بسیجیان را دارد.

 

این مسئول با اشاره به حوزه محوری برنامه‌های هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، خاطرنشان کرد: حوزه‌های مقاومت موظف به اجرای حداقل یک برنامه در سطح پایگاه‌ها هستند.

 

حسینیان از اجرای برنامه‌های متنوع در سه بخش پایوران، بسیجیان و وظیفه در طول هفته خبر داد و گفت: برخی از برنامه‌ها بهصورت متوالی در طول سال نیز اجرا می‌شود که از جمله آن برگزاری کلاس نور مبین «تفسیر سوره حشر»، مباحث اخلاقی با استفاده از اساتید اخلاق و استفاده از هادیان سیاسی در حلقه‌های صالحین که اساس کار فرهنگی سپاه است.

 

وی دیدار با خانواده‌های شهید معلم، دیدار با امام جمعه، تجلیل از مربیان عقیدتی‌سیاسی و تجلیل از هادیان سیاسی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرمافزارهای آموزشی را از برنامههای شاخص این هفته ذکر کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نور در پایان با اشاره به اینکه اساس کار سپاه بر بینش‌افزایی و بصیرت‌افزایی است، گفت: هفته عقیدتی اوایل هر سال است و این می‌تواند شروع خوبی برای ماه‌های باقی‌مانده سال در انجام وظیفه محوله به نحو احسن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها