مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: آینده این نظام به فرزندان شهدا سپرده شده و در حفظ نظام اسلامی باید تلاش کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، عباسعلی رضایی در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا که در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا، پدران آسمانی و همیشه ماندگار هستند و باید مسیر شهدا را آن‌گونه که برای ما ترسیم کردند ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه رجب، ماه بندگی خدا است، گفت: رجب و شعبان، مقدمه حضور در ماه رمضان هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه فرزندان شهدا، قدر خود را بدانند و قدر پدران را بیشتر از خود بدانند، تصریح کرد: در مقطعی، درک و فهم پدران شما بیشتر از ما بود و می‌توانستند در کنار ما باشند اما درک آنها از کشور و نظام، بیشتر بود و راه صد ساله را یک شبه طی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه شاید مسائل روزگار شما را خسته کند اما ناشکری نکنید، ادامه داد: شما یادگاران این قشر هستید.

 

رضایی با بیان اینکه همه نیروها باید فعال باشند و کار کنند، خاطرنشان کرد: اما فرزندان شهدا باید پیش قراول کار و تلاش باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اعلام اینکه به گونه‌ای کار کنید که عملکرد شما نشان دهد فرزند شهید هستید، افزود: به نحوی کار کنید که دیگران از شما سرمشق بگیرند.

 

وی با بیان اینکه از کار خسته نشوید و به موقع در محل کار حاضر شوید، گفت: کاری که به شما سپرده شده را به نحو مطلوب انجام دهید.

 

این مسئول با اشاره به اینکه دل هر کسی که بیشتر برای نظام و انقلاب می‌سوزد باید بیشتر تلاش کند، اظهار کرد: فرزندان شهدا هرگز به این انقلاب، دست رد نمی‌زنند و باید بیشتر تلاش کنند.

 

رضایی ادامه داد: این نظام، سفارش پدران شما است و عمده شهدا سفارش کردند که قدر انقلاب، نظام و رهبری را بدانید.

 

وی با بیان اینکه پدران شما سفارش کردند که راه ما را ادامه دهید، خاطرنشان کرد: فرزندان شهدا هم در روز مادر و هم در روز پدر باید دست مادران خود را ببوسند چرا که اگر نقش مادران شما اگر پررنگ‌ از نقش پدرانتان نباشد، کمرنگ‌تر هم نبود.

 

مدیرکل بنیاد شهید مازندران در پایان گفت: آینده این نظام به فرزندان شهدا سپرده شده و در حفظ نظام اسلامی باید تلاش کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها