خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم :

هیچ حکومتی بدون وجود اعتماد متقابل نمی‌تواند امنیت و آسایش را برای مردم فراهم کند

فرمانده انتظامی استان قم فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هیچ حکومتی بدون وجود اعتماد متقابل نمی‌تواند امنیت و آسایش را برای مردم فراهم کند، افزود: امنیت باید به گونه‌ای باشد که ماندنی و تداوم داشته و در تمام عرصه‌ها چون سیاسی و اجتماعی ریشه داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۰۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار کاظم مجتبایی صبح سه شنبه در همایش مشترک سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان قم با عنوان "ولایت، همدلی و اقتدار" که به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در نیروهای مسلح در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: تمام کسانی که پیرو ولایت علوی هستند به دنبال تأمین حکومتی‌ هستند که در آن امنیت پایدار برقرار باشد.

وی گفت: برای رسیدن به امنیت پایدار و آرمانی باید اعتماد میان مسؤلان و کارگزاران از یک سو و اعتماد عموم مردم از سوی دیگر ایجاد شود.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه هیچ حکومتی بدون وجود اعتماد متقابل نمی‌تواند امنیت و آسایش را برای مردم فراهم کند، افزود: امنیت باید به گونه‌ای باشد که ماندنی و تداوم داشته و در تمام عرصه‌ها چون سیاسی و اجتماعی ریشه داشته باشد.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امنیتی را دنبال می‌کند که پایدار و دارای ریشه در سطوح مختلف باشد که این امنیت نیازمند اعتماد مردم از یک سو و مسؤلان از سوی دیگر است.

یکی از پایه‌های ایجاد اعتماد، اعتدال است

مجتبایی یکی از پایه‌های ایجاد اعتماد را اعتدال دانست و افزود: باید زمامداران دیدگاهی عادلانه داشته و آن را در جامعه پیاده کنند؛ عدالت تنها به حرف نیست بلکه باید به عنوان یک باور برای زمامداران تبدیل شود.

وی اقتدار و انسجام نیروهای مسلح را یکی دیگر از پایه‌های ایجاد اعتماد نام برد و تصریح کرد: هرچه اقتدار زمامداران خصوصا نیرو‌های مسلح بیشتر باشد باعث اعتماد بیشتر مردم به حاکمیت و موجب امنیت پایدار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: انسجام و اتحاد میان نیروهای مسلح موجب دلگرمی بیشتر مردم به این نیرو‌ها می‌شود.

مجتبایی با بیان اینکه اندیشه غرب به دنبال استفاده ابزاری از مردم است و حقوق مردم را ضایع می‌کند، گفت: در حکومت اسلامی مردم به معنای واقعی صاحب نظام‌ هستند و باید در اداره کشور از آنان استفاده شود.

مردم باید به این باور برسند که قانون برای همه است

فرمانده نیروی انتظامی قم، قانون مداری را از دیگر موارد اعتماد سازی دانست و تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که قانون برای همه است.

وی با بیان اینکه همه باید در برقراری امنیت پایدار تلاش کنند، گفت: اگر اعتماد نبود در دوران دفاع مقدس و حتی در سرکوبی فتنه‌های دشمن در سال‌های اخیر مردم هرگز مشارکت نمی‌کردند.

مجتبایی تلاش در راستای تحقق هرچه بیشتر شعار امسال، مبادله توانمندی‌های اطلاعاتی و عملیاتی، نمایش پیوستگی و اقتدار سربازان نیروهای مسلح، مدیریت ظرفیت‌های انتظامی و اجتماعی در برقراری امنیت پایدار را از اهداف این همایش دانست.



ارسال نظرات
آخرین اخبار