حبیبی در بیت آیت‌الله شهید مطهری:

نسل جوان ایران نمی‌خواهد کشور به غرب و شرق وابسته باشد

دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه با رشد بسیار چشمگیری مواجه بوده و نسل جوان می‌خواهد کشور به غرب و شرق وابسته نباشد و پایه‌های نظام بیش از همیشه محکم است.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۹۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدنبی حبیبی دبیرکل، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی و جمعی از اعضای شورای مرکزی و دفتر تهران حزب مؤتلفه اسلامی در بیت آیت الله شهید مطهری حضور یافتند.

حبیبی در این دیدار با تأکید بر به روز بودن شهید مطهری اظهار داشت: با بررسی آثار شهید مطهری می‌توان دریافت که وی همواره در موضوعات مختلف در جامعه اسلامی دارای اولویت بندی بود و با توجه به نیاز روز سخن می‌گفت.

وی افزود: شهید مطهری دارای ابعاد مختلفی بود که به بعد انقلابی بودن ایشان کمتر پرداخته شده است. در سال 1342 شهید مطهری می‌گوید که دیگر اعلامیه دادن و سخنرانی در مبارزه کاری از پیش نمی‌برد و باید چند نفر از سران رژیم شاهنشاهی را به خاک افکند تا جوّ رعب و وحشت شکسته شود و طبق نظر وی در جلسه 18 ساعته شورای مرکزی مؤتلفه در آن سال تصمیم به کار مسلحانه گرفته می‌شود که با حکم آیت الله میلانی منجر به اعدام انقلابی حسنعلی منصور شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در سال‌های اوج اقتدار منافقین که شعار ”به نام خدا و خلق قهرمان ایران» سر می‌دادند، شهید مطهری این شعار را شرک اعلام می‌کند که نشان از درایت و بصیرت وی داشت.

حبیبی در ادامه گفت: امام خمینی(ره) بر تمامی آثار شهید مطهری مهر تائید زدند. شهید مطهری عالم آگاه به زمان بود.

همچنین در این دیدار بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ما نیاز به دوره بازگشت به مطهری را داریم. پس از انقلاب جریان‌های مختلفی با افکار گوناگون امتحان شدند و دست جریان‌های التقاطی و انحرافی و منافقین رو شد.

وی افزود: امروز نیز لیبرال دموکراسی در حال فروپاشی است از سوی دیگر غرب زده‌ها و شرق زده‌ها و تندرو و کارگزارانی و اصلاحات خود را نشان داده‌اند دیگر حرفی برای گفتن ندارند. نظام جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه با رشد بسیار چشمگیری مواجه بوده و نسل جوان می‌خواهد کشور به غرب و شرق وابسته نباشد و پایه‌های نظام بیش از همیشه محکم است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه تصریح کرد: امروز کشور نیاز به طرحی نو دارد و این همان مسئله‌ای است که مقام معظم رهبری در مورد نظم نوین جهانی تأکید کرد.

بادامچیان افزود: باید برای تمدن نوین اسلامی اسلام دارای ولایت و همان اسلامی که شهید مطهری‌ها می‌گفتند را ادامه داد.

وی تأکید کرد: بازگشت به مطهری بسیار مهم است و امیدواریم همه علاقه مندان به کشور و انقلاب و اسلام خط شهید مطهری را دنبال کنند.

همچنین در این دیدار همسر آیت الله شهید مطهری نیز اظهار داشت: مؤتلفه اسلامی همواره پایدار است و پایدار خواهد ماند، زیرا همواره راه درست را رفته و از ابتدا نیز توسط امام(ره) تشکیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار