حمیدرضا
دیدار کارکنان سپاه استان با امام جمعه/
امام جمعه استان ایلام گفت: اصولا سپاه مهمترین و کارآمدترین نهاد ارزشمند برای حفظ انقلاب بوده و برای همین امر مهم تاسیس شده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه استان ایلام در دیدار پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصولا سپاه مهمترین و کارآمدترین نهاد ارزشمند برای حفظ انقلاب بوده و برای همین امر مهم تاسیس شده است.

وی، در ادامه بیان کرد: امروزه این نظام بعنوان نظام قدرتمند در برابر دشمنان سلطه گر غربی ایستاده و بخش عظیم قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام لطفی عنوان کرد: سپاه ویژگی های منحصر به فردی دارد که مولد انقلاب و همراه و همگام رهبری بوده است، که تا کنون در برابر منافقین، فتنه گران نظام مقابله کرده و برای همین امر مهم دشمنان علیه سپاه جبهه می گیرند.

امام جمعه استان ایلام گفت: فرزندان انقلاب در سپاه بخصوص سردار سلیمانی چنان در دنیا می درخشند که وزرای آمریکایی آرزوی دیدن او را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: سپاه باید در بعد های معنوی و تقویت این نهاد مقدس بصیرت افزایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در آخر بیان داشت: حتی سربازانی که به نهاد سپاه خدمت می کنند باید به بهترین شیوه تربیتی آموزش داده شوند تا به امید خدا روزی بتوانند جایگزینی برای سرداران کنونی شوند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در پیرامون سخنان امام جمعه بیان کرد: سپاه استان ایلام در بین رده های استانی توانسته در عملکرد عقیدتی سیاسی رتبه ی برتر را کسب کند.

وی، ادامه داد: سپاه برنامه های مهمی در سطح فرهنگی استانی داشته که می توان گفت یکی از مجموعه های مهم فرهنگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: کلاس های تربیت تعالی برای پاسدارن با حضور خانواده ها در سال 93 در قم داشته ایم که بالغ بر 2 هزار نفر بوده اند.

وی به آموزش های تربیت و تعالی برای کارکنان سپاه در شهر های مذهبی قم و مشهد پرداخت و گفت: برای1240 سرباز کلاس های آموزشی برگزار کرده ایم و سالانه بیش از 200 نشست سیاسی در سپاه امیرالمومنین(ع) صورت می گیرد.

ارسال نظرات