جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

یمن فرزند انقلاب اسلامی است

انقلاب اسلامی ابهت امریکا را شکست به طوری که روزی مشکل غده سرطانی منطقه و رژیم اشغالگر، فلسطین و سنگشان بود ولی این انقلاب اسلامی بود که سنگ را به موشک تبدیل کرد .
کد خبر: ۸۵۱۶۲۴۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
انقلاب اسلامی سنگ را به موشک تبدیل کرد/ یمن فرزند انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج،  حجت الاسلام عبدالله صادقی در همایش عقیدتی سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) که صبح امروز در سالن شهدای سپاه برگزار شد اظهارداشت: خداوند را به جهت نعمت والای ولایت که سنگ تمام نعمتهای الهی است و همچنین نعمت سنگر نشینی و دفاع از انقلاب اسلامی که تولد جدید اسلام ناب است شاکریم.

وی پاسداری را از جمله نعمت های الهی برشمرد و افزود: پاسداری را باید از جمله نعمت های خدا دانسته و نسبت به این نعمت خود را به خدا بدهکار بدانیم چرا که هرچه خداوند نعمتهای معنوی بیشتری را به انسان مومن عنایت کند و توفیق خدمتگزاری و جهاد بیشتری بدهد، مابیشتر به خداوند بدهکار می شویم.

حجت الاسلام حاج صادقی تصریح کرد: حقیقت پاسداری این است که برای خدا وارد عمل شوید و نه برای رسیدن به مقام و نوا ، در این صورت است که پاسداری را نعمت خداوند می دانیم.

پاسداری را برای ما، ارباب ما معنا کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسداری را برای ما، ارباب ما معنا کرد گفت : در بسیاری از مجالس امام حسین (ع) ، ذکر یا حسین فراوان است ولی در کنار آن باید آموزش با حسین بودن هم داده شود و این باید مورد توجه روحانیون نیز قرار بگیرد.

وی ادامه داد: حقیقت پاسداری یعنی برای بقا دین خدا هرچه را که داریم به میدان بیاوریم و فداکنیم تا این اسلام پابر جا بماند چراکه آیات قرآن که می فرماید خداوند این اعمال را بدون اجر نمی گذارد.

این مسئول به حضور 20میلیونی ایرانیان در اربعین حسینی سال گذشته اشاره کرد و گفت : بسیاری از گروه های ضد شیعی، وهابی و تکفیری از حضور ایرانیان در روز اربعین آتش گرفتند و در تعجب بودند که چطور می شود نیروهای بیست میلیونی ایرانیان وارد خاک عراق و کربلا شوند.

وی گفت : کسانی بوند که 8 سال در جبهه های جنگ حضور داشتند و نماز شب می خواند ولی در حال حاضر به یک دشمن علیه نظام اسلامی تبدیل شده اند.

حجت الاسلام حاج صادقی در ادامه به اهمیت ماه رجب اشاره کرد و گفت : از فرصت باقیمانده ماه پرفضیلت رجب نهایت استفاده و بهره را ببریم و این فصل را برای تقرب هرچه بهتر دلها به خداوند اختصاص دهیم.

وی در ادامه به جبهه استکبار اشاره کرد و گفت : جبهه استکباردر برابر جبهه انقلاب اسلامی به یک جمع بندی رسیده است و آن این است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی ما را رقم زده است .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد : زمانی وزیر امور خارجه امریکا به هر کشوری که قصد عزیمت داشت ، آن کشور به خود می بالید که میزبان وزیر امور خارجه امریکا است ولی اکنون طوری شده است که تیم امنیتی باید همراه آن وزیر باشد تا مورد حمله مردم قرار نگیرد.

انقلاب اسلامی سنگ را به موشک تبدیل کرد

وی گفت : انقلاب اسلامی ابهت امریکا را شکست به طوری که روزی مشکل غده سرطانی منطقه و رژیم اشغالگر، فلسطین و سنگشان بود ولی این انقلاب اسلامی بود که سنگ را به موشک تبدیل کرد .

این مسئول در ادامه گفت : روزی رژیم اشغالگر قدس سخن از نیل تا فرات می زد ولی حالا می گوید برای از بین نرفتن موجودیتم چه کنم.

وی وجود فرزندان انقلابی را دومین نکته دانست و گفت : دشمنان اسلام می گویند این انقلاب اسلامی فرزندانی را پرورش داده است که ما از پس آنها بر نمی آییم و معتقدند که یمن و حزب الله از جلمه فرزندان انقلاب اسلامی اند.

حجت الاسلام حاج صادقی عنوان کرد : دشمنان اسلام می گویند به قیمت عملیات انتحاری هم که شده باید انقلاب اسلامی متوقف شود اگر نشد آنها را به هر روشی نابود خواهیم کرد و همین امر باعث شده است که مظلومیت انقلاب نگذاشته است حقایق فتنه 88 باز شود چراکه در کنگره امریکا که در سال 84 برگزار شد، سناتور مشهور امریکایی سال 84 در سخنرانی خود عنوان کرد که ما در ایران حکومت را با جنبش سبز نابود خواهیم کرد.

مقام معظم رهبری از ما روحیه جهادی می خواهد

وی گفت : دشمنان اسلام معتقدند که یگانه راه از کار انداختن این انقلاب آن است که نرم افزارش را بگیریم به طوری که اگر جانش را گرفتیم، دست و پایش نیز در خدمت ما خواهد بود و جان این انقلاب را باید گرفت و به همین منظور است که مقام معظم رهبری از ما روحیه جهادی می خواهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به رگ های حیاتی انقلاب اسلامی که مورد هدف دشمن است اشاره کرد و گفت : اولین رگ حیاتی ، هویت دینی و اسلامیت است و از آن به موتور حرکت اسلامی یاد می کنند و معتقدند باید اسلام هراسی، اسلام سکولار ، اسلام بی خاصیت را ترویج داد.

انقلاب اسلامی سنگ را به موشک تبدیل کرد/ یمن فرزند انقلاب اسلامی است

مسئولین نباید با ادبیاتی سخن بگویند که دشمن برایشان کف بزند

وی خطاب به مسئولین گفت : مسئولین نباید با ادبیاتی سخن بگویند که دشمن برایشان کف بزند چراکه هر چه داریم از اسلام است و طوری صحبت نکنید که بگویند قانون یه چیزی است و دین چیزی دیگر، بلکه این دوگانگی غلط است و قانون به برکت اسلام است که اعتبار پیدا می کند.

این مسئول به دومین رگ حیاتی اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام اعتقاد دارند امت بی امام خطر ندارد و هر امتی که ولایت و امام نداشته باشد می شود یاران معاویه و آنها را می شود به هر سمتی ببریم و امام بی امت اقتدار ندارد .

حجت الاسلام حاج صادقی عنوان کرد : دشمنان اسلام به دنبال این هستند که نقطه اتصال امت با ولایت را از بین ببرند چراکه امت متصل به امام شکست ناپذیر است .

امروزه پاسداری از انقلاب این است که پیوند امت با ولایت قوی تر گردد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دگرگونی روحیه ضد استکباری را به عنوان سومین رگ حیاتی یاد کرد و گفت : دشمنان اسلام معتقدند می توان گفتمان انقلابی را عوض کرده و روحیه ضد استکباری را دگر گون نمود.

وی به تبری و تولی اشاره کرد و گفت : تولی و تبری نباید در کنار هم باشد و اگر این طور شود با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد در صورتیکه تعداد آیات تبری بیش از تولی است.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت : ما نسخه چگونگی رفتار با دوست و دشمن را از خدا می گیریم چراکه خداوند فرموده است که جبهه حق چگونه باید باشد و طبق این گفته که می گویند با دوستان مروت ، با دشمنان مدارا، بدین معنی نیست که با دشمنان اسلام مدارا کنیم .

انقلاب اسلامی سنگ را به موشک تبدیل کرد/ یمن فرزند انقلاب اسلامی است

وی ادامه داد: در زمان پیغمبر جنگیدن در رکاب ایشان بسیار راحت تر بود چراکه جنگ ، جنگ سخت بود ولی در حال حاضر جنگ نرم است و استقامت در برابر این جنگ کاری بسیار دشوار می باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان ساخت: خداوند را به منزله وجود پر برکت مقام معظم رهبری شاکرهستیم چراکه وجود این رهبر و ولی فقیه موجب زمینگیر و ذلیل شدن دشمنان اسلام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار