خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری رزمایش تاکتیکی دفاع از کوی و برزن در شهرستان بهار در تاریخ 17 و 18 ارديبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۳۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، غلامرضا رجبي احقر در جلسه هماهنگی رزمایش تاکتیکی دفاع از کوی و برزن سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: از محوری‌ترین و مهمترین برنامه‌های سپاه برگزاری رزمایش ها و مباحث نظامی وحفظ و انسجام بسیجیان در قالب گردان‌های بیت المقدس است که تمام افراد شركت كننده از اعضای فعال حلقه‌های تربیتی صالحین هستند.

وی افزود : رزمایش تاکتیکی دفاع از کوی و برزن در شهرستان بهار در تاریخ 17 و 18 ارديبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در این رزمایش گردان بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت امام صادق (ع) بهار، امام رضا(ع) مهاجران و شهيد شهبازي حسن قشلاق شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: با برگزاری این برنامه بسیجیان در منطقه عمومی رزمایش و با مدیریت معاونت عملیات سپاه ناحیه بهار در یک دوره آموزشی 48 ساعت با اهداف رزمایش آشنا می‌شوند.

رجبی‌احقر هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و انسجام بسیجیان، بالا بردن توان رزمی و فرهنگی و ایجاد روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان عنوان کرد و گفت: در این رزمایش دو روزه بسیجیان از گردان‌های واکنش سریع پایگاه‌های بسیج در قالب گردان بیت‌المقدس فراخوان می‌شوند و با مباحث نظامی دفاع از کوی و برزن و پدافند غیرعامل آشنا خواهند شد.

وی تأکید کرد: در این رزمایش اعضای گردان بیت المقدس در قالب کلاس‌های مختلف عملیات تاخیری، آموزش پدافند غیرعامل، امداد و نجات، عملیات تاخیری و پدافند دورادور و راهپیمایی تاکتیکی که به مدت سه ساعت است تقسیم‌بندی شده و با استفاده از مربیان تاکتیک آموزش‌های لازم را می‌بینند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: برنامه صبحگاه مشترک به همراه سان و سخنرانی نیز از برنامه‌های پایانی رزمایش دو روزه سپاه ناحیه بهار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات