خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی هفدهمین کنگره بین المللی نهج‌البلاغه گفت: کارگاه آموزشی مبانی مدیریت اسلامی در نهج‌البلاغه با محوریت «عهدنامه مالک اشتر» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۳۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مصطفی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با موضوع «عهدنامه مالک اشتر» بیان کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی مبانی مدیریت اسلامی در نهج‌البلاغه با محوریت «عهدنامه مالک اشتر» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی مبانی مدیریت اسلامی در نهج البلاغه با همکاری بنیاد نهج البلاغه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعةالمصطفی العالمیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با حضور آیت‌الله سید جمال‌‌الدین دین‌پرور محقق و پژوهشگر در زمینه نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی هفدهمین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با بیان اینکه شرکت در این کارگاه آموزشی برای طلاب و دانشجویان آزاد است، گفت: این کارگاه آموزشی در طول چهار جلسه در روزهای سه شنبه در تاریخ‌های 15، 22 و 29 اردیبهشت و پنجم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساعت و مکان کارگاه آموزشی مبانی مدیریت اسلامی در نهج‌البلاغه تصریح کرد: این کارگاه ساعت 12 تا 13 سه شنبه‌ها در تاریخ‌های یاد شده در خیابان حجتیه – مدرسه حجتیه برگزار خواهد شد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه ثبت نام برای حضور در این کارگاه آموزشی الزامی است، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به خیابان حجتیه بنیاد بین‌المللی نهج البلاغه و یا مدرسه حجتیه اداره قرآن و حدیث مراجعه کنند و به کسانی که در این دوره شرکت کنند گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها