خبرهای داغ:
استاندار قم با تأکید بر اینکه باید بین مردم، مسؤلان و نیروهای مسلح همکاری وجود داشته باشد، گفت: امروز وحدت نیرو‌های مسلح موجب دلگرمی و امیدواری مردم به آنان و ایجاد امنیت در کشور شده است.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۲۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش در همایش مشترک سپاه پاسداران و نیروی انتظامی استان قم با عنوان «ولایت، همدلی و اقتدار» که صبح سه‌شنبه به مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی در نیروهای مسلح، در محل فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، از تلاش‌های فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و همچنین مدیرکل اطلاعات استان قم در برقراری امنیت در قم تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر قومی و گروهی بخواهد پیروز شوند با اختلاف نمی‌تواند موفق شوند، ادامه داد: تفرقه و اختلاف موجب از هم گسستگی می‌شود.

استاندار قم عنوان کرد: در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه به دو موضوع وحدت و مردم تأکید شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید بین مردم، مسؤلان و نیروهای مسلح همکاری وجود داشه باشند، افزود: مردم امروز خود را وابسته به نظام و ولایت می‌بینند و اگر اینگونه نبود هرگز امنیت برقرار نمی‌شد.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به اینکه در سال گذشته چندین هیئت خارجی به قم سفر کرده بودند، گفت: اکنون نیز بسیاری از مسؤلان کشوری و لشکری برای دیدار با مراجع و زیارت به این شهر سفر می‌کنند و تا کنون هیچ مشکل امنیتی در این شهر نداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با وجود افراد و هیئت‌هایی سیاسی که به قم می‌آیند ما ذره‌ای احساس مشکل امنیتی نمی‌کنیم و این از برکت وحدتی است که به همت امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری در میان فرماندهان نیروهای مسلح ایجاد شده است.

استاندار قم در ادامه سخنان خود گفت: امروز وحدت نیرو‌های مسلح موجب دلگرمی و امیدواری مردم به آنان و نظام شده است.

وی خطاب به فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران گفت: اگر امروز می‌بینیم استکبار پای میز مذاکره می‌نشیند به دلیل اقتدار شما در کشور است.

حجت الاسلام صالحی منش افزود: امروز سایت هسته‌ای فردو و نطنز با افتخار کار می‌کند و دانشمندان هسته‌ای ما با شجاعت و قدرت به کار خود مشغول‌ هستند که این از اتحاد و همدلی نشأت گرفته است.

استاندار قم گفت: ما همه در خط قانون مداری و ولایت حرکت می‌کنیم و خود را موظف به اطاعت از اوامر ولی فقیه می‌دانیم.

در پایان این مراسم از فرماندهان نمونه نیروی انتظامی و سپاه پاسداران قم تجلیل شد.



ارسال نظرات