خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان قم با امام جمعه شهر پردیسان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام جعفر آزاد منش در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: بسیار مهم است که هر کاری را که می خواهیم انجام دهیم، هدف نهایی از آن کار را بدانیم که چه هست و بعد انجام دهیم.

وی با اشاره به سخن گهربار امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه" باید بسیجیان جهان اسلام به فکر حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است زیرا بسیج فقط منحصر به ایران اسلامی نیست" افزود: مهمترین هدف بسیج رسیدن به حکومت بزرگ اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی، امام جمعه شهر پردیسان نیز در ادامه طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، ابراز کرد: اگر بخواهیم مصداق خوبی برای رجبیون پیدا کنیم آن بسیجیان هستند.

وی بسیجیان را جان برکف، متعهد و انقلابی خواند و افزود: بسیجیان محیا هستند برای فداکاری و ایثار، و بسیج از یادگاران امام خمینی(ره) است، بسیج در فکر مادیات و دنیا نیست بلکه به فکر آخرت، معنویات و فداکاری است.

امام جمعه شهر پردیسان با تاکید براینکه بسیج از لحاظ عقیدتی باید مجهز باشد تا راه را گم نکند، خاطرنشان کرد: بسیج از نعمات الهی است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید مطهری (ره) ایدئولوگ انقلاب بود که در اوایل انقلاب دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب ایشان را شهید نمودند، به خاطر اینکه شهید مطهری مغز متفکر و فیلسوف انقلاب بود .

شایان ذکر است امیر حسین مرادی، فرمانده ناحیهمقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)گزارشی از برنامه های این ناحیه ارائه نمود.



ارسال نظرات