خبرهای داغ:
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: تربیت دانشجویان توانمند و اخلاق‌مدار با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت، مهمترین هدف مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان قزوین در جلسه هم اندیشی اساتید با بیان اینکه راه شهدا چراغ روشنی برای ما است، گفت: اساتید با بهره‌گیری از سیره شهدا می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان انتقال بدهند.

وی با اشاره به اینکه اساسنامه و فلسفه تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: مسئولان این نهاد، نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه را مهمترین دغدغه خود می‌دانند و در این راستا تلاش می‌کنند.

حقایق‌پور با بیان اینکه راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی با رویکرد تربیت و آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: تحقق این موضوع می‌تواند در نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه کمک بسزایی کند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی فدای کمیت نخواهیم کرد، گفت: با تحقق این هدف در نظر داریم دانشجویانی توانمند و با اخلاق تربیت کنیم.

حقایق‌پور با بیان اینکه فضای آموزشی و فرهنگی مطلوبی در مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد استان قزوین نسبت به مراکز دیگر وجود دارد، افزود: در تقویت این فضا، از نقطه نظرات اساتید استفاده می‌کنیم تا بتوانیم توفیقات خوبی به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله اعتکاف، ازدواج دانشجویی، فارغ‌التحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد برگزار می‌شود، گفت: در ارتقای کیفیت این برنامه‌ها برنامه‌ریزی موثری در طول سال انجام می‌شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت روز معلم تجلیل شد

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها