امام جمعه رضوانشهر به رسالت مربیان عقیدتی و معلمین در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و افزود: مربیان عقیدتی سیاسی و معلمین باید زمان شناس باشند و بتوانند شبهات دینی را با منطق و تحلیل درست پاسخ بدهند.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی در دیدار جمعی از پاسداران و فرهنگیان بسیجی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم به ابعاد و ویژگی های شخصیتی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری در تمام طول زندگی خود بصورت خالصانه و متواضعانه می زیست و همواره در تلاش بود تا تمام شبهات دینی را پاسخ منطقی و درست بدهد.

وی به رسالت مربیان عقیدتی و معلمین در شرایط امروز جامعه اشاره کرد و افزود: مربیان عقیدتی سیاسی و معلمین باید زمان شناس باشند و بتوانند شبهات دینی را با منطق و تحلیل درست پاسخ بدهند.

امام جمعه رضوانشهر تصریح کرد: مربیان عقیدتی علاوه بر تعلیم متربیان خود باید قدرت تحلیل عقیدتی و سیاسی داشته باشند تا بتوانند گفته های بزرگانی همچون مقام معظم رهبری را برای متربیان خود تحلیل نمایند.

حجت الاسلام حبیبی به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و یادآور شد: در شرایطی که اسلام مورد هجمه های وسیع سردمداران غربی قرار گرفته و فرقه های ضاله ای همچون وهابیت و تکفیری ها با جنایات وحشیانه خود نام دین اسلام را به نام دین خشونت معرفی می نمایند مقام معظم رهبری در شبکه های اجتماعی طی نامه ای از جوانان غربی خواست در مورد اسلام به خود قرآن و سیره پیامبر مراجعه نمایند و اسلام ناب را مطالعه کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مساله یمن اشاره کرد و افزود: متاسفانه یمن مورد هجمه های وسیع نظامی آل سعود قرار گرفته است و امروز می بینیم که کسانی که به اصطلاح خودشان را خادمان حرمین معرفی می نمایند دست هایشان به خون مردم بی گناه یمن از جمله زنان و کودکان بی دفاع آلوده شده است.

حجت الاسلام حبیبی در پایان از همه مربیان عقیدتی خواست که وظیفه شان را که همانا معنویت افزایی در مجموعه سپاه و بسیج است بخوبی ایفاء نمایند تا در جنگ نرمی که غربی ها بر علیه ما به راه انداختند پیروز میدان باشیم.

گفتنی است: پیش از سخنان امام جمعه شهرستان رضوانشهر حجت الاسلام بخشش مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گزارشی از ماموریت های انجام شده در خصوص اجرای برنامه های عقیدتی سیاسی در سطح سپاه و بسیج ارائه نمود.

ارسال نظرات