معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 30 درصد معلمان نمونه استان سابقه ایثارگری دارند و 480 هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی عضو پایگاه‌های بسیج هستند.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۶۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، براتعلی منصوریان در مراسم  بزرگداشت مقام معلم در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد در جمع فرهنگیان بسیجی استان اظهار کرد: 110 برنامه در قالب تکریم، هم‌اندیشی، برنامه‌های کاربردی و اجرایی برای گرامیداشت مقام معلم در استان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه 30 درصد معلمان نمونه استان سابقه ایثارگری دارند، گفت: 480 هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی عضو پایگاه‌های بسیج هستند.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی 36 هزار دانش‌آموز شهید و 5 هزار معلم شهید دارد، تصریح کرد: معلمان بسیجی علاوه بر اجرای نقش تعلیمی، تربیتی و آموزش دانش‌آموزان در جبهه جنگ نرم نیز فرماندهی می‌کنند.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه سعی شده تا مدیریت پایگاه‌های بسیج در دست دانش‌آموزان قرار گیرد، اظهار کرد: سال گذشته یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در این زمینه آموزش دیدند.

منصوریان یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که آموزش و پرورش در راستای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ شهادت برگزار می‌کند، یادواره‌های شهداست که در این راستا تاکنون 200 یادواره برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها