خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه؛

مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه استان قم تجلیل شدند

همایش تجلیل از مربیان عقیدتی-سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) صبح سه شنبه در سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم که صبح امروز، سه شنبه 15 اردیبهشت ماهدر سالن شهید اخلاقی ستاد سپاه و به منظور گرامیداشت یاد و نام علامه شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد از فرماندهان، مسؤولان، مربیان و متربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم تجلیل و تقدیر شد.

حجت الاسلام خلیفه سلطان، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ابتدای این همایش ضمن ارائه گزارش جامع از فعالیت های یک ساله این معاونت بر تداوم اعزام پایوران به دوره های تربیت و تعالی به رده های همجوار، برگزاری دوره های حفظ قرآن کریم برای کارکنان وظیفه و پایور، برگزاری دوره های تربیت و مربی آموزشیار قرآن کریم تاکید کرد.

رضا حافظی، جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز در این همایش اظهار کرد: ایمان و دین عامل برتری در انسان هاست.

وی با اشاره به اینکه در تمام مراحل زندگی و جامعه اصل برتری ایمان است، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز ایمان عامل برتری ما بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری ابراز کرد: انسان ها برای اینکه به کمال برسند، بایستی از ظرفیتهایی که خداوند در اختیار آنها قرار داده است، کمال استفاده و بهره را ببرند.

وی آفرینس انسان را برای رسیدن به خدا و توحید کامل دانست و خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته عقیدتی برای این است که بدانیم یک انسان همه عمرش را برای اعتلای کلمه حق در سخت ترین شرایط گذاشت.

گفتنی است در پایان این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قم، از 50 مربی عقیدتی و هادی سیاسی با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار