فرمانده سپاه امام رضا(ع) در همایش بزرگداشت مقام معلم به بیان خاطراتی از شهید مطهری قبل از شهادتشان پرداخت.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۶۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار غلامرضا احمدی امروز در همایش بزرگداشت مقام معلم که به همت بسیج فرهنگیان استان در مرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد برگزار شد اظهار کرد: با اشاره به نقش موثر شهید مرتضی مطهری در تربیت جوانان و ناگذاری سالروز این استاد علامه به نام روز معلم تاکید کرد: جامعه معلمین رسالت سنگینی در تربیت نوجوانان و جوانان دارند چرا که آنان آینده سازان کشورمان هستند.

وی افزود: معلمان باید همواره این رسالت سنگین خود را به یاد داشته باشند و علاوه بر آموزش در راستای اشاعه فرهنگ برای دانش‌آموزان گام بردارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به خواب عجیب شهید مطهری قبل از شهادتش اظهار داشت: آیت الله موسوی اردبیلی در سال 1361 در مصاحبه ای نقل نموده اند" روز اول عید بود که به منزل ایشان ( شهید مطهری) رفته بودیم خانم مطهری صحبت میکرد و می گفت که دو شب قبل از شهادتش ,ایشان برخاست برای نمازشب و آن شب زودتر از شب های قبل برخاسته بود. قبل از برخاست دایم پاهایش را می زد به زمین . من با صدای پای ایشان بیدار شدم . یک حالت خاصی در او دیدم و پرسیدم چیست؟ گفت من الان خواب عجیبی دیدم , دیدم که من و امام دو تایی در مسجد الحرام هستیم و در بیت شریف باز شد پیغمبر از آنجا آمد پایین و آمد طرف من و مرا بوسید من خدمت امام بودم , قدری دستپاچه شدم و گفتم یا رسول الله ایشان فرزند شما هستند , پسر شما هستند حضرت فرمود بله , رفت طرف امام و امام را نوازش کرد و امام را بوسید و مجدد برگشت به طرف من و لبهایش را روی لبهای من گذاشت و الان من گرمی لبهای پیغمبر روی لبهایم را احساس میکنم , همسر مطهری گفتند: به ایشان گفتم این خواب را چطور توجیه می کنید ایشان جواب داد یه تغییر بسیار بزرگی در زندگی من به وجود می آید."

ارسال نظرات
پر بیننده ها