سرپرست استانداری مرکزی از تشکیل ستاد انتخابات استان برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات‌در استان مرکزی اظهار داشت: دستورالعمل زمان‌بندی انتخاب مجلس شورای اسلامی به استان ابلاغ شده و به منظور پیگیری و رصد موثر مسایل مرتبط، فعالیت ستاد اجرایی انتخابات استان مرکزی کلید خورده است.

وی افزود: احکام اعضاء اصلی این ستاد صادر شده و به زودی ستادهای اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها به ریاست و راهبری فرمانداران آغاز به کار می‌کند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: مسعود فراهانی به عنوان دبیر و جانشین رئیس ستاد، مصطفی‌عرب در سمت مسئول کمیته اطلاع رسانی، علی‌محمد اسلامی به عنوان مدیرکل بازرسی انتخابات، مجید طاعتی به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی و احمدرضا آدینه به سمت مسئول کمیته امنیت ستاد انتخابات استان مرکزی منصوب شدند.

حسن‌بیگی با بیان اینکه سیاست‌محوری در راهبری مسائل‌انتخابات استان مرکزی تکیه بر بی‌طرفی و برگزاری سالم و امانتداری در انتخابات است و هیئت‌های اجرائی انتخابات در شهرستان‌ها نیز با دقت و صحت مسائل اجرائی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان را دنبال می‌کنند.

ارسال نظرات