حمیدرضا
نشست حکمت مطهر در سپاه ناحیه دره شهر/
تفکرات شهید مطهری(ره) و نقش کلیدی این اندیشه ها در تعمیق معنویت و افکار در سطح پرسنل سپاه پاسداران تاثیر گذار است.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۱۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در دره شهر، در این مراسم که در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دره شهر برگزار گردید حجت السلام و المسلمین عربی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دره شهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و نامگذاری آن به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم افزود: شهید مطهری انسانی کامل، فیلسوف، دانشمند، زمان شناس و مدبر زمان خود بود که درس اخلاق، فلسفه، کلام، عقاید، سیاست و ... به نسل های بعد از خود داد.

حجت الاسلام عربی گفت: با توجه به نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه می توان به اهمیت اندیشه ها و تفکرات شهید مطهری(ره) و نقش کلیدی این اندیشه ها در تعمیق معنویت و افکاردر سطح پرسنل سپاه پاسداران پی برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دره شهر همچنان افزود: با توجه به شرایط پیچیده جهان امروز و تهاجم فرهنگی دشمن باید بیشتر از همیشه بکوشیم افکار و آثار این استاد ارزشمند را ترویج داده و با شناسایی به موقع آسیب ها و تهدیدات فکری، عقایدی و انحرافات سیاسی پاسخ های مناسب به این هجمه فرهنگی عقیدتی دشمن داشته باشیم.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه فعالیت های عقیدتی سیاسی شامل مربیان عقیدتی و سیاسی در سطح سپاه و بسیج، قاریان و حافظان قرآن کریم( طرح الحافظون ) و دانش آموزان نخبه علمی بسیج با اهدا لوح سپاس و یادبود تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات