رئیس فدراسیون کشتی گفت: بسیج با توجه به بعد فرهنگی که دارد می تواند نقش موثری در از بین بردن بی اخلاقی ها در جامعه ورزش داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: هفته بسیج را ابتدا به همه بسیجیان تبریک می گویم. بسیجیان چه در زمان با دلاوری هایشان و چه پس از پایان جنگ با فعالیت های مخلصانه شان در عرصه های مختلف کشور همواره نقش مهمی در پیشرفت کشور داشته اند.

خادم در ادامه درباره فعالیت های بسیج در زمینه ورزش اظهار داشت: بسیج یکی از سازمان هایی است که نقش ویژه ای در ورزش دارد و در سال های گذشته با توجه به فعالیت ها و برنامه هایی که د ر بخش ورزش همگانی و ورزش های مدال آور داشته، توانسته نقش تاثیرگذاری در ورزش کشور داشته باشد،فعالیت هایی که خوب و قابل تقدیر است.

رئیس فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: البته علاوه بر این کارنامه،بسیج با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد می تواند اثربخشی زیادی در مباحث اخلاقی در ورزش کشور داشته باشد. به هر حال اخلاق در ورزش یک بعد بسیار مهم در ورزش است که باید مورد عنایت ویژه باشد.معتقدم که باید یک نگاه خاص به موضوعات اخلاقی در ورزش شکل بگیرد تا بی اخلاقی ها از بین برود.

وی افزود: بسیج با توجه با بعد فرهنگی که دارد، می تواند نقش بارزی ایفا کند. در این زمینه بسیج به طور حتم برنامه هایی دارد و به نظر من باید بیشتر از گذشته بسیج در این زمینه وارد شود و نقش ویژه ای در احیای اخلاق در جامعه ورزش بر عهده بگیرد.

خادم تصریح کرد: درباره فعالیت های بسیج در زمینه استعدادیابی هر چند اطلاعات زیادی ندارم اما موضوع استعدادیابی یکی از موضوعاتی که در همه کشورهای دنیا مورد توجه قرار می گیرد و از همان سنین پایه ورزشکاران با برنامه اصولی و گام به گام تربیت می شوند و آینده ورزش آن کشور را بیمه کنند و قهرمانان جهان و المپیک هم از دل این فعالیت ها بیرون می آیند.

 رئیس فدراسیون کشتی افزود: به همین خاطر کاری که بسیج در این زمینه شروع کرده، می تواند یک حرکت بزرگ برای پشتوانه سازی آینده ورزش باشد و در صورتی که با اصول علمی و با استفاده از متخصصین امر همراه شود، می تواند سبب شود تا در آینده نگرانی از بابت افتخارآفرینی های ورزشکارانمان در میادین بین المللی نداشته باشیم و ایران جایگاه ثابتی در ورزش دنیا داشته باشد.

ارسال نظرات