نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج:
متاسفانه دولتمردان ما در سیاستهای اقتصاد مقاومتی به حرف و شعار و تبلیغ بسنده کرده اند.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۹۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

محمد ابراهیم رضایی نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اشیائی که جزو مصارف دولتی است، مطلقاً از خارج نیاید گفت: در حال حاضر واردات بسیار اثر سوئی در چرخه تولید داشته است اگر دولت پیش قدم شود حقیقتا بسیاری از کارخانه ها فعالیتشان را از سر می گیرند.

وی افزود: بسیاری از کارخانه ها در کشور موادی را تولید می کنند که ارگان های دولتی به جای استفاده از این تولیدات داخلی به استفاده از واردات این مواد از خارج روی آورده اند این در حالی است که همین مواد در کشور با کیفیت به مراتب مرغوب تر حتی از مدل آمریکایی آن تولید می شود.

رضایی تصریح کرد: اگر دولت درحمایت از تولید داخل پیش قدم شده و حداقل نیازمندی های خودش را از تولیدات کارخانه های داخل تأمین کند خیلی از کارخانه ها دوباره به حرکت در می آیند و این مسئله در حمایت از تولید داخل بسیار اثربخش خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با انتقاد از اینکه دولتمردان ما در سیاستهای اقتصاد مقاومتی بیشتر به حرف و شعار و تبلیغ بسنده کرده اند خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم دولتمردان حداقل به این توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توجه کرده و در اجرای هر چه بهتر این مسئله جدیت به خرج دهند.


ارسال نظرات