خبرهای داغ:
شاه امیریان
با محوریت بسیج دانشجویی صورت می گیرد؛
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مسئولان امر با همکاری مردم یک بار برای همیشه دست مفسدان را از مردم کوتاه کنند و زمینه های بی اعتمادی نسبت به مسئولان را از بین ببرند.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از تنویر،  دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس گفت: کمیته ای با عنوان" کمیته مطالبه گری مبارزه با فساد” با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس شکل خواهد گرفت.

محمد کلوانی با بیان اینکه نگاه اجمالی به اندیشه حضرت روح الله موید اینست که فلسفه شروع نهضت و شکل گیری انقلاب اسلامی در سال 57، جز برای زدودن غبار فساد از چهره ایران عزیز نبود، رمز تداوم انقلاب را حرکت در مسیر عدالت خواهی برشمرد و اظهار داشت: سطح مسئولان باید در حد ضعیف ترین افراد جامعه باشد چرا که درد مردم جز در کنار آنها بودن قابل لمس نیست.

وی با بیان اینکه علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد که برخواسته از مطالبات واقعی مردم است اما متاسفانه رفته رفته بعد از انقلاب شاهد شکل گیری گروه های فسادی هستیم که بی پیوند با نهاد های قدرت و ثروت نیستند تصریح کرد: مردم دیگر تاب تحمل کم کاری های مسئولان در ادوار مختلف را در خصوص مقابله با این پدیده شوم را نداشته و دیگر برخورد شعاری با آن را بر نمی تابند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مسئولان امر با همکاری مردم یک بار برای همیشه دست مفسدان را از مردم کوتاه کنند و زمینه های بی اعتمادی نسبت به مسئولان را از بین ببرند.

کلوانی با بیان اینکه عملکرد مسئولان در مبارزه با قساد توسط ناظران واقعی یعنی مردم، پیگیری و مطالبه می شود خاطرنشان کرد: کمیته ای با عنوان" کمیته مطالبه گری مبارزه با فساد” با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس شکل خواهد گرفت تا واسطه ای برای رساندن پیام و مطالبات مردم به گوش مسئولان، ارائه عملکرد و نحوه برخورد مسئولان با مطالبات مردم باشد که در این راستا نیز از تمام تشکل ها، مردم و مسئولان برای تحقق این مهم دعوت می کنیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس بیان داشت: ثابت خواهیم کرد از نعره های قانوندان های قانون شکن هراسی نداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها