خبرهای داغ:
مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات و سختی‌هاست

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور گفت: عدم توجه مسئولین به فرمایشات رهبر انقلاب باعث شده که در زیرساخت‌های اقتصادی با مشکل مواجه شویم و در این مورد توجه به اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات و سختی‌ها است.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۱۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه ملایر با گذری کوتاه بر اتفاقات قبل از انقلاب به بررسی مسائل و وقایع دهه‌های بعد از پیروزی انقلاب به ویژه دهه اخیر پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: مقام معظم رهبری در جایگاه ولایت از همان ابتدا به روسای جمهور تأکید داشتند که وابستگی بودجه کشور را به نفت کم کنید اما متاسفانه هیچ یک از روسای جمهور سابق در این بیست و چند سال اقدام متنابهی انجام ندادند.

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه افزود: عدم توجه مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث شده که اکنون در  زیرساخت‌های اقتصادی کشور با مشکل مواجه شویم و در این مورد توجه به اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات و سختی‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دست‌هایی در کار هستند تا با تبلیغات فراوان از ورود افراد اصلح به این مجالس جلوگیری کنند اما مردم باید با سرلوحه قرار دادن شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری و توجه به رویکرد جامعتین افراد اصلح را انتخاب کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر نیز در ادامه این مراسم در سخنان کوتاهی به ذکر اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و اهمیت توجه به اندیشه و افکار شهید مطهری پرداخت.

همچنین در پایان این مراسم از 45 نفر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار