خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/12

دیدار مسئولین سپاه انصارالرضا(ع) با کارکنان آموزش و پرورش

به مناسبت هفته معلم روز گذشته مسئولین سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۱۶۰۰۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

قاسمی پناه مسئول بسیج فرهنگیان سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: در طول هفته معلم بسیج فرهنگیان استان با هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته معلم برنامه های متعددی را در سطح استان تدارک دیده اند.

وی افزود: جمعه اولین روز هفته معلم با عنوان "معلم، ولايت و مهدويت" ديدار فرهنگيان بسيجي با ائمه محترم جمعه و حضور معلمان بسيج در نماز جمعه، شنبه دومین روز از این هفته با عنوان " معلم، ايمان و معنويت" برگزاري جلسات حلقه صالحين با بهره گيري از انديشه هاي شهيد مطهري، حضور معلمان در مراسم معنوي اعتكاف و تبيين انديشه هاي شهيد مطهري در بين معتكفين برنامه محوری است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان ادامه داد: يكشنبه با شعار "معلم ، علم و فناوري" با برگزاري تجليل از برگزيدگان جشنواره علمي، "معلم ، پيشرفت و عدالت" شعار چهارمین روز از هفته معلم است و  مسابقات فرهنگي هنري با محوريت شعار سال و آثار شهيد مطهري در این روز اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: "معلم، امر به معروف و نهي از منكر" عنوان پنجمین روز هفته معلم است که نشست هاي بصيرتي با محوريت امر به معروف و نهي از منكر بعنوان يك معروف برنامه محوری در این روز است.

قاسمی پناه گفت: در ششمین روز از هفته معلم با عنوان "معلم ، همدلي و همزباني" برگزاري جلسات پرسش و پاسخ معلمين و مسئولين آموزش و پرورش برنامه اصلی است.

وی افزود: "معلم، فرهنگ و اخلاق اسلامي" شعار هفتمین روز هفته معلم است که گلباران و عطر افشاني قبور شهداي فرهنگي و تجديد بيعت با شهداء و امام راحل ویژه برنامه این روز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها