خبرهای داغ:
همگام با تکریم معلمان/ 11

هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی مدافعان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی هستند

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی به عنوان مدافعان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و کلیدی را در توسعه معنویت و بصیرت بخشی در بین اقشار مختلف بسیجیان دارند.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۹۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

سید مجتبی هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با گرامی داشت سالگرد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی به نقش مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و اظهارداشت: در اوضاع کنونی  که مکاتب و مشرب های مختلف در صدد ارائه ی اعتقادات و گفتمان ها و تفکرات خود هستند نقش هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی به عنوان مدافعان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بسیار مهم و کلیدی می باشد که به توسعه گفتمان انقلاب اسلامی در بین گفتمان های رقیب و مخالف می پردازند .

 مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه  امام خامنه ای مدظله العالی که در موقعیت های مختلف مقوله معنویت و معنویت افزایی را مورد تأکید دارند، افزود: ایشان همیشه توجه ویژه ای به تقویت واحد های عقیدتی سیاسی و همکار بیش از پیش با این مجموعه جهت رسیدن با اهداف انقلاب دارند.

وی ادامه داد: وظیفه واحد های عقیدتی  سیاسی جهت انجام مأموریت های محوله از طریق روشهای برنامه ریزی شده و شیوه های ابتکاری  معنویت را درسپاه و بسیج عمق ببخشد.

مسئول عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت سپاه درمیان مشکلات امروز جامعه بسیجیان را در بعد عقیدتی  نسبت به هجمه دشمن  مهم دانست و ادامه داد: طبیعی است که این گوهر ناب ایمان و روحیه انقلابی باید هم حفظ و هم تقویت گردد و هم از جهات فکری و اعتقادی  با روشن بینی و عمق فکری همراه بشود و در وباید  این هماورد گفتمان ها و اعتقادات مختلف بصورت مجاهدانه ایستادگی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها