مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود خبر داد

برگزاری 40 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه ایجرود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود از اجرای 40 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه ایجرود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۹۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، حجت‌الاسلام محمد علی تیموری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در ایجرود در حال اجرا است.

وی با تسلیت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کسی فقط آثار شهید مطهری را با دقت و به طور کامل بخواند کافی است که او را به یک سطح راقی از معارف اسلامی برساند.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای مراسم‌های مختلف در هفته عقیدتی سیاسی افزود: همزمان با هفته تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی 40 عنوان برنامه به همت حوزه‌های مقاومت بسیج و عقیدتی سیاسی ناحیه ایجرود در حال برگزاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه برنامه‌های این هفته دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتاب‌خوانی، مقاله‌نویسی،وبلاگ‌نویسی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا است، تصریح کرد: تقدیراز روحانیون پیشکسوت و مربی عقیدتی، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری همایش حکمت مطهر از برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه ناحیه ایجرود به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت هفته عقیدتی سیاسی در تاریخ کشور افزود: هفته عقیدتی یادآور این نقطه است که پاسداران و بسیجیان با این سرچشمه آشنایی کامل پیدا کنند و فعالان عرصه تربیت و آموزش عقیدتی خود را با افکار شهید مطهری هماهنگ کنند.

تیموری با اشاره به دیگر ویژگی‌های استاد شهید عنوان کرد: شهید مطهری یک مربی و معلم نمونه هستند برای معلمان و مربیانی که در سنگر علم فعالیت می‌کنند بطوری که اندیشه های بلند شهید مطهری در این ایام بیشتر به جامعه معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات