خبرهای داغ:
مسئول هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
یکی از شاخصه‌های مهم شهید مطهری فتنه‌شناسی و مقابله با انحرافات زمان بود، زمانی که جوانان ما در دام مارکسیست‌ها افتاده بودند وکم کم تفکرات مارکسیستی بر آنها حاکم می‌شد شهید مطهری وارد میدان شد و همه آن تفکرات را برچید.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۸۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ قاسمی در مراسم نشست حکمت مطهرکه به همت نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رزن برگزار شد با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: اولین مربی خدا بود و کسانی که مربیگری می‌کنند در حقیقت بخشی از کار خدا را انجام می‌دهند و به مثابه امانتداری است که امانتش انسانها هستند.

وی ارزش تربیت‌گری را بسیار بالا دانست و افزود: در این خصوص خداوند در آیه برائت می‌فرماید اگر شخصی به دست کسی هدایت شود ارزشش بالاتر از آفتابی است که بر او می‌تابد.

مسئول هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه به خصوصیات برجسته استاد شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: استاد مطهری فردی زمان شناس، دشمن شناس، دین شناس بود و می توان این خصوصیات را در آثار ایشان به وضوح مشاهده کرد به گونه‌ای که امام خمینی(ره) آثار ایشان را بسیار خوب می‌داند چراکه هم جامع بوده و هم با قرآن و عترت مطابقت دارد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم شهید مطهری فتنه‌شناسی و مقابله با انحرافات زمان بود، ادامه داد: زمانی که جوانان ما در دام مارکسیست‌ها افتاده بودند وکم کم تفکرات مارکسیستی بر آنها حاکم می‌شد شهید مطهری وارد میدان شد و همه آن تفکرات را برچید.

قاسمی با اشاره به تلاش بی‌وفقه دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انحرافات بسیاری از ابتدای انقلاب کشور ما را تهدید می‌کرد که در هر دوره‌ای به شکلی خاص خود را نشان داده اما مردم بصیر ایران همواره با سربلندی از این مقاطع عبور کرده‌اند.

وی با اشاره به شعار سال اضافه کرد: مقام معظم رهبری با درایت و هوشیاری امسال را با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری کرده‌اند چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند وحدت و همدلی است.

در پایان این مراسم نیز از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه رزن تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات