همزمان با هفته عقیدتی سیاسی؛

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه طارم، سخنران نماز جمعه بود

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی حجت الاسلام احدی به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی قبل از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی پرداختند.

استاد شهید مرتضی مطهری سنگربان نبرد با شیطان و عامل زدودن جهالت از چهره جامعه اسلامی و یک ولایت مدار واقعی بود

حجت الاسلام احدی با اشاره به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم این روز را گرامیداشت و افزود: روز شهادت استاد مطهری روز عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است .

وی با بیان اینکه استاد مرتضی مطهری یک ولایت مدار واقعی بود که در دفاع از ولایت از جان خود گذشت ، همانگونه که در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای سپاه و بسیج جانفشانی کرده که این بر هیچ کس پوشیده نیست ، استاد مطهری هم به تغذیه روحی ، فکری و اعتقادی این نیروها می پرداخت .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم ، خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در سوگ استاد مطهری فرمودند من فرزند بسیار عزیزی را ازدست دادم ایشان یکی ازشخصیتهایی بود که حاصل عمر بنده محسوب می شد .

حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه آنچه کارها و انقلاب ما را از سایر انقلاب ها متمایز می کند وجود پر برکت ولی فقیه در رأس امور کشور است .

وی تصریح کرد: ناهنجاری و قتل و غارت که در بعضی کشورها بوقوع می پیوندد بعلت عدم وجود ولایت فقیه در آنها می باشد .

وی به حدیثی از حضرت امام باقر (ع) که فرموده اسلام بر پنج چیز استوار است که عبارتند از( نماز روزه -زکات حج ولایت ) پرداخت و گفت : نماز بی ولایت بی نمازیست ، بنابراین در رأس تمام اینها ولایت فقیه می باشد
ارسال نظرات