خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان:

جامعه اسلامی باید محیط تعلیم و تعلم و آموزش افراد به سوی تعالی باشد

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان به جایگاه رفیع معلم در اسلام اشاره کرد و گفت: جامعه اسلامی مانند یک مدرسه، باید محیط تعلیم و تعلم و آموزش افراد جامعه به سوی تعالی باشد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۷۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاوشی در مراسم گرامیداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان با بیان اینکه فرهنگیان باید آنگونه که مناسب شأن آنهاست مورد تکریم قرار گیرند، اظهار داشت: زحماتی که معلمان متحمل می شوند برابر با عبادت است و به همین علت معلمی شغل انبیاء است.

وی درادامه به جایگاه رفیع معلم در اسلام اشاره کرد و افزود: جامعه اسلامی مانند یک مدرسه، باید محیط تعلیم و تعلم و آموزش افراد جامعه به سوی تعالی باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان استان همدان همچنین به تأمین معیشت و رفع دغدغه‌های اقتصادی معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان باید این مهم رانیز مدنظر داشته باشند تا معلم با خاطری آسوده به آموزش آینده‌سازان ایران اسلامی بپردازد.

وی با تأکید بر اینکه باید همه در هر مسئولیتی، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، نمونه آن را وظیفه‌مندی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: رزمندگان با ایثار و از خودگذشتگی خود، مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کردند که ما نیز باید امروز در سنگر علم و دانش، آن مسیر را دنبال کنیم.

در پایان این مراسم از معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اهدا گل تقدیرشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات