به مناسبت سالروز عملیات حضرت سیدالشهدا(ع):

مراسم یادواره شهدای عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) در منطقه عملیاتی فکه برگزار شد+تصاویر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات حضرت سیدالشهدا(ع)مراسم یادواره شهدای این عملیات در منطقه عملیاتی فکه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات حضرت سیدالشهدا(ع)مراسم یادواره شهدای این عملیات در یادمان عملیات حضرت سیدالشهدا(ع)  در  منطقه عملیاتی فکه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این مراسم که با استقبال صدها نفر از رزمندگان گردانها تیپ حضرت سیدالشهدا(ع)، بسیجیان و خانواده شهدای این عملیات که از سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران و سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز همراه بود شرکت کنندگاه مسیر یک کیلومتری را تا محل یادمان با در دست داشتن عکس شهدا و پرچم هایی که مزین به نام امامان (ع) بود حرکت کردند که دربین این جمعیت سردار علی فضلی، سردار مولایی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع)، سردار حمید تقی زاده فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع)، سردار موعظ خادم حسینی فرمانده گردان حضرت قاسم(ع)، فرمانده یگان امنیتی عمار حضور داشتند.

پس از رسیدن مردم به محل یادمان مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و درادامه سردار مولایی جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) دقایقی در مورد عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) و چگونگی احداث بنای یادمان شهدای عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) به سخنرانی پرداخت.

سپس سردار حمید تقی زاده فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) دقایقی در مورد عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) و چگونگی اعزام نیروها به منطقه و شرایط نیروها ایراد سخن نموده و در ادامه سردار موعظ خادم حسینی به سخنرانی از وضعیت نیروهای خود در عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخت و به این نکته اشاره نموده که ما هر وقت به سخنان فرمانده خود سردار علی فضلی گوش می دادیم به نتیجه می رسیدیم چون فرمانده ما همه ابعاد را در نظر میگرفت.

همچنین سردار على فضلى جانشين فرماندهى سازمان بسيج مستضعفين در خصوص ابعاد مختلف عملیات حضرت سیدالشهدا(ع) و در مورد رشادتهای رزمندگان سپاه اسلام در این عملیات و شکست تاریخی رژیم بعثی عراق در این عملیات مطالبی را بیان کرد.

در پایان مداح اهل بیت حاج شوذب محمدی که افتخار رزمندگی در دوران دفاع مقدس را داشته است دقایقی در مورد شهداء جنگ تحمیلی به شعر و روضه خوانی پرداخت  و بعد از خواندن نماز ظهر و عصر مراسم به اتمام رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار