خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به آن اعتماد کرد امروز دشمن می خواهد ادبیات و گفتمان انقلاب را عوض کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۳۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسمی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه تیپ82 ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت: امروز دشمن می خواهد ادبیات و گفتمان انقلاب را عوض کند و نیروهای انقلابی را نسبت به شعار و ارزشهای‌شان متزلزل کند که این خطرناک است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: استکبار جهانی می خواهد ما هم دینی نظیر دین عربستان داشته باشیم یعنی مثل عربستان از حقیقت دین دست برداریم که این برای استکبار خطرناک نیست.

وی گفت: برخی ها با مقایسه اینکه چرا با گاو استکبارفقط با شاخش بازی می کنید باید نشست و شیرش را دوشید و از آن بهره و استفاده برد که مقام معظم رهبری با این نگاه کاملا مخالفند و می فرمایند که این مقایسه غلطی است ظالم گاو نیست گرگ است آن هم گرگ وحشی و مقابل گرگ وحشی نرمش نشان دادن ، جرات دادن به او است، باید به او قدرت نشان دهیم تا او را به عقب برانیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به سیاست های آقای مرسی افزود: آقای مرسی بعد از انقلاب عظیم مصر یک تحلیلی کرد و گفت: اشتباه ایران دراین مدت بعد از انقلاب همین بود که با شاخ استکبار بازی کرد و من این اشتباه را نمی کنم اما نهایتا با اشتباه تحلیلی خودش خیانتی به انقلاب مصر انجام داد.

وی به بسیج مردمی در عراق اشاره کرد و تصریح کرد: اگر بسیج مردمی در عراق نبود معلوم نبود که عراق با وجود این بحران های بزرگ با چه سرنوشتی دچار می شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه به عنوان سنگرنشین خط مقدم انقلاب اسلامی 36سال نگذاشته است که به انقلاب اسلامی آسیبی ببیند.

حجت الاسلام حاجی صادقی عنوان کرد: اولین چیزی که سپاه را در خط مقدم انقلاب اسلامی به خود اختصاص داده است و به عنوان بازوی ولایت شناخته می شودالهام گیری از فرهنگ عاشورایی و زینبی است و هرکس پاسداری را شغل بداند خیانت کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز داشت: اگر دفاع از مبانی انقلاب ، دفاع از انقلاب و دفاع از ماهیت انقلاب و ولایت سیاسی بودن است سپاه از همه سیاسی تر است.

وی گفت: نباید در برابر ظالم و مظلوم یکسان برخورد کنیم با نرمش نمی شود جلوی ظالم ایستاد هویت سپاه به فرهنگ عاشورایی است، به نه گفتن در برابر دشمن است.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمن فهمیده است که هویت سپاه حفظ ارزش های دفاع مقدس است می خواهد آن را تغییر دهد و رفاه طلبی را جایگزین شهادت طلبی بکند.

این مقام مسئول افزود: اگر رفاه طلبی بین پاسداران  جایگزین شهادت طلبی شود بجای اینکه انقلاب جان تازه ای بدهد جان انقلاب را می گیرند، جنگ ما را  پیاده نظام دشمن می کند  و کلیت و هویت این سپاه را پاسداشت این ارزشها نگه داشته است دشمن پس از مایوس شدن از تصرف فیزیکی به این نتیجه رسیده است که باید مغزها و قلبها را تصرف کند و آنچه که نمی گذارد دشمن ذهنها را تصرف کند باورهای عمیق اعتمادی است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران توضیح داد: باید اموزشهای عقیدتی به گونه ای باشد که عقیده جوان های ما را به طوری محکم  واستحکام دهد که دشمن نتواند به آن نفوذ کند و معرفت اصلی ترین علل پیشرفت علم انسان است و ارزشها ومعنویت را به عنوان سد محکمی که مانع محگمی برای ورود افکار مسموم می شود وخدا گاهی فرصت را برای تعالی ما فراهم می کند.

حجت الاسلام صادقی در خاتمه متذکر شد: فرصت ماههای رجب،شعبان و رمضان که یکی از بزرگترین فرصتهایی است که دراین سه ماه می توان بندگی خدا را بالا برد تا برندگی را داشته باشیم  یکی از مطالبات حضرت آقا پیش برندگی سپاه است که بدون پیش روندگی امکان ندارد و اگر کسی میخواهد صالح بشود مصلح هم باید باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها