خبرهای داغ:

امریه 8 درصدی‌ها به روحانی

وزیر کشور افراطیون در دولت اصلاحات مدعی شد برخی وزرا در دولت با روحانی هماهنگ نیستند و باید برکنار شوند.
کد خبر: ۸۵۱۵۹۱۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، موسوی‌لاری در مصاحبه با ایسکانیوز با بیان اینکه میان سیاست داخلی و خارجی روحانی موازنه وجود ندارد، افزود: اگر مدیران منطقه‌ای بر مدار آن چه دولت می‌خواهد حرکت نمی‌کنند باید بدانند که دولت با آنها برخورد می‌کند. باید بدانند که اگر خارج از این چارچوب حرکت کردند و اهداف و جهت‌گیری‌های دولت را نادیده گرفتند دولت با آنها تعارف نمی‌کند. متاسفانه این وضعیت درخور دولت نیست. یعنی از همان 20 نفری که دور میز دولت می‌نشینند آدم احساس نمی‌کند همه آنها جوری که خود آقای روحانی می‌خواهد حرکت می‌کنند. گاهی شما هم دیده‌اید که فاصله آقای روحانی با همکاران دولتیش در مواضع اعلامی اعم از سیاست داخلی و سیاست خارجی زیاد است.
وی می‌افزاید: آقای روحانی خودش دقیق، صحیح و از موضع یک دولت مقتدر دولت پیش رو صحبت می‌کند در حالی که متاسفانه بعضی از همکاران ایشان بسیار منفعل هستند به گونه‌ای منفعل که مدیران منطقه آنها نمی‌دانند که بالاخره کدام سیاست را باید دنبال کنند؟ دولت تا زمانی که روش‌ بده بستان و معامله‌های پشت پرده را  دنبال بکند و وزرا و مسئولین سطح بالای دولت به جای تاکید بر وظایف قانونی خودشان بخواهند با یک نوع بده بستان و باج دادن کارشان را پیش ببرند قطعا مدیران منطقه ایشان با همین مشکل رو به رو می‌شوند.
موسوی‌لاری افزود: روحانی باید  یک تیم قوی هم بگذارد که اگر مدیران هم پا و همراه دولت حرکت نمی‌کنند تذکر بدهند، راهنمایی کنند و در صورتی که بالاخره احساس کردند  ناموفقند افراد موفق را جایگزین افراد ناموفق کنند تا دولت بتواند به اهدافش برسد. من در مصاحبه‌ام تذکر دوستانه به آقای روحانی دادم که بیان این مسائل در سخنرانی‌ها خوب است اما کافی نیست.
یادآور می‌شود برخی افراطیون مدعی اصلاحات پیش از این بارها تصریح کرده‌اند که اعتدال گفتمان نیست و روحانی به خاطر حمایت اصلاح‌طلبان رأی آورده و اینکه «دولت یازدهم، رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان است»! این در حالی است که اصلاح‌طلبان طبق آخرین نظرسنجی‌های خود - 3 روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری 92- تنها 8 درصد رأی داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار