خبرهای داغ:
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان:
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیمه کردن سربازان جبهه جنگ نرم یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است، گفت: بسیج فرهنگیان می‌تواند مجموعه زیادی از فرهنگیان را در راستای تحقق اهداف نظام ساماندهی کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۵۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علی‌اصغر موسوی‌کیا بعد از ظهر روز گذشته در دیدار مسئولان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان که به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، برگزارشد اظهارداشت: در سالی که به نام  همدلی و همزبانی بین دولت و ملت نامگذاری شده این جمع مصداقی از این موضوع است تا بتوانیم در راستای رسالتی که هر دو نهاد مقدس سپاه برای حفظ ارزش‌های نظام و آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت برعهده دارند در راستای پیشرفت کشور قدم برداریم.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت فصل مشترک حاکمیت و ملت است، گفت: کوچکترین تغییر در نظام تعلیم و تربیت، تمام آحاد ملت را متاثر می‌کند.

وی افزود: بسیج فرهنگیان می‌تواند مجموعه زیادی از فرهنگیان را در راستای تحقق اهداف نظام ساماندهی کند.

موسوی‌کیا عنوان کرد:  یکی از فعالیت‌های کمیته بسیج دانش‌آموزی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس  است که در سال گذشته حدود 6 هزار نفر به این مناطق اعزام شدند.

بسیج فرهنگیان نقش بارزی  در تحقق اهداف انقلاب بر عهده دارد

موسوی کیا تصریح کرد: امروز نگاه دشمن به کشور از نگاه نبرد فیزیکی متفاوت شده و جنگ نرم را پیش کشیده است و بیمه کردن سربازان این جبهه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است.

موسوی‌کیا به فعالیت‌های آموزش و پرورش در حوزه قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها خود می‌تواند نسل جوان را برابر هجمه‌های جنگ نرم مصون نگه دارد.

وی رسالتی که سپاه مقتدر برای حفظ ارزش‌های نظام برعهده دارد به گونه‌ای در شکل سازمانی آن آموزش و پرورش حضور فعال دارد، اضافه کرد: فعالیت بسیج فرهنگیان نمونه بارزی از این موضوع است که می‌تواند در تحقق اهداف سپاه انقلاب اسلامی با همکاری آموزش و پرورش بسیار موثر باشد.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که هماهنگی کاملی بین آموزش و پرورش و سپاه وجود دارد، افزود: رسالت کیفی آموزش و پرورش تربیت انسان‌های متفکر و حافظ دین است و این جزو رسالت‌های ذاتی این نهاد بوده که با کمک معلمان شکل می‌گیرد.

با بیان اینکه در حال حاضر شرایط می‌طلبد مجموعه آموزش و پرورش و سپاه پاسداران روز به روز بر تعامل فیزیکی و تعامل کیفی با یکدیگر نزدیک‌تر شوند، اضافه کرد: تا براساس این تعامل تنگاتنگ انسان‌هایی تربیت شوند که در مقابل دشمنان مانند کوه مقاوم و در کنار یکدیگر مانند برادر باشند.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این تعامل باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تکیه بر دستاوردهای نظام در وجود نسل جوان نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها