خبرهای داغ:
سران و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از پیام ظریف به عربستان شگفت زده شدیم، عنوان کردند که ارسال پیام جهت تبریک به آل سعود هیچ ضرورتی نداشت.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سران و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان  در واکنش به پیام اخیر وزارت خارجه کشورمان به عادل بن احمد الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه ارسال پیام جهت تبریک به آل سعود هیچ ضرورتی نداشت عنوان کردند که از پیام ظریف به عربستان شگفت زده شدیم.

از پیام ظریف به عربستان شگفت زده شدیم


مولوی سید محمد درتکیده یکی از علمای اهل سنت چابهار  با بیان اینکه از پیام ظریف به عربستان شگفت زده شدیم، بیان کرد: در شرایطی که آل سعود مردم مظلوم یمن را مورد حمله قرار داده است این اقدام وزیر خارجه کشورمان درست نبود.


وی ادامه داد: با وجود جنایت های آل سعود و حمله به کشور مسلمانی چون یمن و قتل و عام مردم مظلوم آن ارسال پیام تبریک به آل سعود نقطه تائیدی بر این جنایت ها بوده است.

ارسال پیام ظریف با حمایت ایران از یمن منافات دارد/ مبادا یمن را فراموش کنیم


محمد شه بخش بزرگ طایفه شه بخش با بیان اینکه ارسال پیام ظریف با حمایت ایران از یمن منافات دارد، اظهار داشت: در چند روز گذشته از سوی سعودی ها هواپیمای کشورمان که حامل کمک های بشر دوستانه به مردم یمن بود تهدید نظامی صورت گرفت لذا وزارت خارجه باید بیشتر دقت کند.


وی با بیان اینکه مبادا مردم مظلوم یمن را فراموش کنیم، ادامه داد: این اقدام وزارت خارجه در مورد ارسال پیام تبریک اصلا درست نبوده و وزارت خارجه در تصمیم گیری ها باید بازنگری کند.


ارسال پیام تبریک به آل سعود هیچ ضرورتی نداشت


مولوی عبدالواحد توحیدی پور یکی از علمای اهل سنت زاهدان با بیان اینکه ارسال پیام تبریک به آل سعود هیچ ضرورتی نداشت، گفت: ارسال پیام تبریک از سوی وزیر خارجه کشورمان در شرایطی که در کمتر از چند ماه گذشته این کشور مخالفت ها و دشمنی های زیادی چون تعرض به دو زائر ایرانی و عدم عذر خواهی رسمی و دشمنی با مسلمانان یمن و جلوگیری از ورود زائران ایرانی به این کشور و روابط خاصی که با غرب دارند به هیچ عنوان درست نبود.


وی ادامه داد: این پیام تبریک تائیدی بر جنایت های آل سعود چون تعرضات و دشمنی ها با مسلمانان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها