مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با حضور در جشن ولادت مولای متقیان و بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه آزاد شهرستان نقده گفت: اوصاف امام علی(ع)، نمونه یک انسان کامل است.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۳۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده با اشاره به تقارن مناسبت های ولادت با سعادت مولای متقیان، هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت:این تقارن را به فال نیک می گیریم و البته فراموش نمی کنیم که ائمه اطهار و به خصوص مولای متقیان امام علی(ع) در حقیقت معلم اصلی بشریت هستند و ما هم وظیفه داریم خود را در مسیر حرکت آنها قرار بدهیم.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به حدیث نبوی " حق علی علیه السلام علی المسلمین کحق الوالد علی ولده " در شان مولای متقیان گفت:به تعبیر پیامبر اعظم (ص)،امام علی (ع) پدر همه مسلمین است و نامگذاری سالروزولادت این امام همام به نام روز پدر بسیار هوشمندانه و متفکرانه انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: جامع الاضداد بودن امام علی (ع) از ایشان یک انسان کامل به معنای واقعی کلمه که تمامی ارزش های انسانی به صورت هماهنگ در وی رشده است به بشریت ترسیم کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده به دغدغه های مولای متقیان در حفظ حقوق غیر مسلمانان و مقایسه آن به اعمال شنیع متحجرین داعش و وهابیون پرداخت و تصریح کرد: ابراز تأسف تلخِ امام (ع) برای ربودن خلخال زن یهودی ازسوی فرمانده سپاه معاویه را مقایسه کنید با اعمال دور از انسانیت وهابیون که به نام اسلام،اسلام را ذبح می کنند.

در ادامه این جشن مداح اهل بیت حاج فیاض زنجانی در شان مولای متقیان مدیحه سرایی کردند و نیز از اساتید نمونه دانشگاه آزاد و فعالان اردوهای جهادی بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات