رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: امروز معلمین با تمام شرایط و مشکلات موجود در سنگر مدارس که سخت‌ترین سنگر است بدون هیچ چشم‌داشتی اهداف عالیه نظام را دنبال کرده و پیش می‌برند.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۰۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ فرامرز سلیمی‌فر امشب در همایش تجلیل از فعالان طرح صالحین و راهیان نور، اظهار کرد: امروز معلمین با تمام شرایط و مشکلات موجود در سنگر مدارس که سخت‌ترین سنگر است بدون هیچ چشم‌داشتی اهداف عالیه نظام را دنبال کرده و پیش می‌برند.

سلیمی‌فر ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی و مربیان برای سرعت دادن به اهداف نظام در طول سال تحصیلی برنامه‌های متنوع فرهنگی ، علمی، ورزشی و بصیرتی اجرا می‌کنند که همه این‌ها در سایه هم‌دلی و هم‌زبانی میسر است.

وی بیان کرد: اگر امروز دور هم جمع شده و یاد و خاطره کسانی که در مدارس جهت پیشبرد اهداف نظام گام برمی‌دارند و دانش‌آموزان را با آن اهداف آشنا می‌کنند آشنا کرده و آگاه می‌کنیم در واقع تجلیل از علم و دانش است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تصریح کرد: اگر کشور در راه علم و دانش قدم برمی‌دارد و این قدم‌ها محکم است و حرفی برای گفتن دارد بواسطه ارزشی است که جامعه اسلامی به علم قائل است.

سلیمی‌فر یادآور شد: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم در کنار دیگر فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی، سطح علمی خود را نیز بالا ببرند زیرا در این راه تحقق اهداف عالی نظام نیاز به دو بال علم و تخصص و تعهد داریم .

وی با اشاره به اینکه شهدا و فرماندهان عملیات‌های ما در هشت سال دفاع مقدس کسانی بودند که از افراد شاخص علمی و متعهد کشور بودند، گفت: کشور ما یکی از کشورهایی است که در منطقه بالاترین امنیت دارد و این امنیت ما در منطقه و جهان مرهون خون شهدا، هدایت‌های رهبری و فداکاری نیروهای مسلح است.

ارسال نظرات