جانشن فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

کسی نمی‌تواند جلوی عشق و علاقه مردم به شهدا را بگیرد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: علی‌رغم اینکه موانعی در جهت برگزار نشدن این اردوها است اما کسی نمی‌تواند جلوی علاقه و عشق مردم به شهدا را بگیرد و یا خدشه‌ای بر آن وارد کند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ غلامرضا شهابی امشب در مراسم تجلیل از فالان طرح صالحین و راهیان‌نور دانش‌آموزه حوزه فاطمه زهرا، اظهار کرد:  راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین و تاثیگذارترین برنامه‌های فرهنگی بر عامه جامعه است.

شهابی با اشاره به اینکه راهیان‌نور بهترین حرکت فرهنگی در آموزش و پرورش است، ادامه داد: علی‌رغم اینکه موانعی در برگزاری این حرکت فرهنگی داریم ولی بخاطر اینکه مردم آن را به خوبی همراهی می‌کنند از حرکت باز نمی‌ایستد.

وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه موانعی در جهت برگذار نشدن این اردوها است اما کسی نمی‌تواند جلوی علاقه و عشق مردم به شهدا را بگیرد و یا خدشه‌ای بر آن وارد کند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته معلم و عقیدتی‌سیاسی، تصریح کرد: شهدا بهترین معلمینی هستند که بهترین آموزش‌های دینی و زندگی را به ما می‌دهند و انسان از این سرزمین‌های مقدس درس مقاومت و ایستادگی و ایثار می‌گیرند.

شهابی با بیان اینکه برنامه‌های بصیرتی حلقه‌های صالحین نیز یکی دیگر از تاثیرگذارترین برنامه‌های بسیج برای جوانان است، خاطرنشان کرد: در خصوص ماهواره اقدامات زیادی صورت گرفته و در این حلقه‌ها با توجه به برنامه‌هایی که در نشست‌ها در خصوص مضرات ماهواره برگزار شده مردم به‌صورت داوطلبانه دستگاه‌های ماهواره را به حوزه‌های مقاومت تحویل دادند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمده‌ای در این حلقه‌ها انجام می‌شود، گفت: طرح دجال‌واره و نهضت روشنگری از جمله برنامه‌هایی است که در این حلقه‌ها انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار