امام جمعه اهرم:

بسیج بهترین و انقلابی ترین و مطمئن ترین حلقه میان نسل ها است

امام جمعه شهر اهرم در نشست شورای اقشار بسیج مساجد و محلات تنگستان گفت: بسیج ميراث گرانبهای امام و انقلاب است كه بايد ماندگار شود و به نسل امروز، فردا و فرداهاي ایران اسلامی منتقل شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۹۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت الاسلام عیسی راستگو گفت: امروز در شرايطي كه نسل جوان و نوجوان مقدرات فرداي اين مرز و بوم را در دست خواهند گرفت، ضروت ترويج و نهادينه كردن فرهنگ بسيجي كه بيشتر از هر چيزي مبتني بر عنصر «اخلاص» است، بيش از پيش  احساس مي شود.
وی افزود: بسیج از نهادهای موثر و ولایت مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و بهترین و انقلابی ترین و مطمئن ترین حلقه میان نسل خواهد بود.
راستگو ادامه داد : نقطه مقابل بسیج ، استکبار است . بسیج ولایی است و در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد . اگر بسیج و بسیجیان خود را از میانه میدان نبرد حق علیه باطل در جنگ نظامی و جنگ نرم بیرون بکشاند ، ارزش های انقلاب به خطر خواهد افتاد .
امام جمعه اهرم افزود : سه قطب اصلی مسجد یعنی امام جماعت ، هیئت امنا و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج باید در کنار یکدیگر برای پیشرفت و آبادانی محله خود عمل کنند و از ظرفیت های یکدیگر در جهت تعالی این هدف بهره مند شوند .
حجت الاسلام راستگو در پایان یادآور شد : مساجد ، پایگاه ها و محل اعزام بسیجیان به جبهه های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بودند . امروز نیز مساجد باید همین نقش را ایفا کنند و برای مقابله با جنگ نرم دشمن تجهیز شوند .
ارسال نظرات