ورزشکاران بسیجی همگام با جامعه ورزش کشور روز چهارشنبه با تجمع برابر دفتر سازمان ملل، جنایات آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن را محکوم می کنند.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج با اشاره به برگزاری تجمع جامعه ورزش در حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات سعودی ها گفت: متاسفانه بیش از یک ماه است که رژیم عربستان به بهانه های واهی و حمایت از رئیس جمهور غیر قانونی یمن، مردم این کشور را زیر شدیدترین حملات قرار داده است و در این راه از هیچ عمل غیر انسانی فروگذار نکرده است.

وی اظهار داشت: بمباران زیر ساخت های یمن و به شهادت رساندن جمع زیادی از مردم این کشور که کودکان نیز در بین آنها دیده می شوند، نشان ازخوی تجاوزگری رژیمی دارد که با زیر پاگذاشتن بدیهی ترین اصول انسانی، کودکان و مردم بی پناه را هدف قرار داده است.

فئوادیان با اشاره به سکوت مجامع جهانی برابر این جنایت افزود: متاسفانه کشورهای غربی و آمریکا نه تنها جنایت و تجاوزعربستان به یمن را محکوم نکرده اند، بلکه با قرار گرفتن کنار سعودی ها، جاده صاف کن تجاوزگران به خاک یمن و کشتار کودکان و مردم بی دفاع این کشور هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج با بیان اینکه در یک ماه گذشته قشرهای مختلف مردم کشورمان با راهپیمایی و برگزاری تجمعات مختلف جنایت عربستان در یمن را محکوم کرده اند، تصریح کرد: مسئولین، پیشکسوتان،مربیان، داوران، قهرمانان و آحاد جامعه ورزش نیز همگام با بقیه مردم روز چهارشنبه ساعت 10 صبح با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل، جنایات آل سعود در به شهادت رساندن کودکان مظلوم و مردم بی دفاع یمن را محکوم می کند.

وی خاطر نشان کرد: در این تجمع ورزشکاران بسیجی نیز مانند گذشته دوشادوش جامعه ورزش حضور خواهند داشت تا فریاد اعتراض و خشم و نفرتشان را نسبت به جنایاتی که عربستانی ها در یمن انجام می دهند به گوش استکبار جهانی برسانند و از جامعه جهانی بخواهند تا برای متوقف کردن این حملات وحشیانه قدمی بر داشته شود.

ارسال نظرات