خبرهای داغ:
در هفته عقیدتی صورت می‌گیرد

تجلیل از واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در همدان

مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی از تجلیل واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی در هفته عقیدتی در سپاه و بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی در جلسه هماهنگی گرامیداشت شهادت استاد مطهری، هفته عقیدتی وهفته معلم در بسیج حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی اظهار داشت: از واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی نمونه مدارس پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج تقدیر می‌شود.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی است که با موضوع تبیین شعار سال و مسائل سیاسی در سطح واحدهای مقاومت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی تاکید کرد: موضوع حلقه‌های شجره طیبه صالحین نیز با توجه به فرا رسیدن هفته عقیدتی و هفته معلم با محوریت اندیشه، سیره و شخصیت استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مسابقه وبلاگ‌نویسی در سطح واحدهای بسیج دانش‌آموزی صورت گرفته و از بسیجیان برتر به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست مطهر، حضور در نماز جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ارسال پیامک با مضمون هفته عقیدتی و تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار