خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ:

فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است، گفت:عقیده و ایمان خالص پاسداران همیشه در برهه‌های مختلف تاریخ رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۶۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه کبودراهنگ در این دیدار با تبریک بمناسبت بزرگداشت مقام استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: ماه رجب ماه بسیار بزرگ و با برکتی است که پیامبر اکرم(ص) فرمودماه رجب برای امت من ماه استغفا است و رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه امت من است و کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، مستوجب خشنودی خداوند گردد، غضب الهی از او دور می‌گردد و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف روحانی بیان کرد: باید از فرصت‌های معنوی و ارزشمند ماه رجب، بهترین استفاده را کنیم و این حالت را در طول سال همواره داشته باشیم چرا که این ماه‌ها فرصت بزرگی بوده و سکوی پرتاب انسان به قله‌های رفیع کمال است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی ارتقای سطح معنویت و بصیرت است، افزود:عقیده و ایمان خالص شما پاسداران بوده که همیشه در برهه‌های مختلف تاریخ رعب و وحشت بر اندام دشمن انداخته و با عقیده و ایمان راسخ خود همواره پای اصول و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات