خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری میدان تیر ویژه دانش‌آموزان دوم متوسطه در کبودراهنگ

مسئول عملیات سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری میدان تیر برای یک هزار و 150 نفر ویژه دانش‌آموزان دوم متوسطه در کبودراهنگ از 14 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳


ناصر فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: بسیجیان امروز علاوه بر سیر صعودی در بعد اعتقادی و معنوی باید در زمینه آمادگی دفاعی و تاکتیک‌های نظامی و رزمی نیز مهارت‌های کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری میدان تیر ویژه دانش‌آموزان دوم متوسطه در شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه حفظ آمادگی دفاعی نیروهای بسیج و مخلص و ارتقای سطح آموزشی بسیج است.

مسئول عملیات سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: اردوی عملی به منظور آشنایی و تمرین تاکتیک‌های رزمی مرحله سوم آمادگی دفاعی دانش‌آموزان متوسطه شهرستان کبودراهنگ از 14 تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 9 روز در دو سطح دختران در آموزشگاه‌های مربوطه و پسران در اردوگاه تجرک کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد یک هزار و 150 نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه در شهرستان کبودراهنگ با مهارت‌های عملی و عمومی در ابعاد نظامی از قبیل آشنایی با سلاح، امدادو نجات و اطفاء حریق، آتش حرکت، فنون نشانه‌گیری، قلق‌گیری و تیراندازی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار