خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر جورقان خبر داد

شناسایی خیرین و متبرعین جهت مساعدت به بازسازی بقاع متبرکه

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر جورقان از شناسایی خیرین و متبرعین شهر جورقان برای مساعدت به بازسازی بقاع متبرکه در عراق خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۵۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی احمدی در جلسه هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر جورقان اظهار داشت: خیرین و متبرعین شهر جورقان جهت شرکت در امر خداپسندانه بازسازی بقاع متبرکه شناسایی شده‌اند.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر جورقان اقدام به تبیین اهداف برنامه های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سطح مساجد، هیئت‌ها، مدارس و تکایای عزاداری کرده است.

مسئول ستاد بازسازی عالیات شهر جورقان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری یادآور شد: باید از کسانی که در این امر خداپسندانه فعالیت می‌کنند تشکر کرد هرچند قصد واقعی آنان جز رضای خداوند نیست.

وی با اشاره به اقدامات این ستاد ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر جورقان در سال 93 اقدام به انجام تبلیغات شهری، محیطی، مراکز فرهنگی و عمومی از جمله معابر و مساجد با نصب بنر و پوستر کرده است.

احمدی در پایان با تشکر و قدردانی از مردم فهیم و شهیدپرور شهر جورقان بیان داشت: در سال جاری نیز برنامه هایی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جذب مساعدت‌های مردمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار